FANDOM

Журналіст — вирізаний із «Чистого Неба» боєць угруповання «Воля», що мав з'явитись у Темній долині.

ДіалогРедагувати

Найманець Шрам

Звідки таке прізвисько - Журналіст?

Журналіст

А, тіні минулого. Журналіст я був, непоганий навіть. Уперше приїхав до Зони із редакційним завданням - написати про суворі будні військових. Прийняли мене вояки із розмахом: спочатку грунтовна пиятика, потім, так би мовити, нічне сафарі. Ту поїздку я погано пам'ятаю: сильно тоді... вжив. Але, по-моєму, навіть стріляв. Далі все, повна відключка. Отямився - ранок, туман, сонця нема, лежу один, поруч сліди від машини - і раптом зникають... Ну отак: їхала машина, а потім її не стало. Разом із документами моїми, із сумкою, з усім. Але, видно, сподобався я Зоні: вона мені дозволила до людей вийти, до інших вояків. А вони мене у підвал посадили. Ти, кажуть, порушник, може, навіть заразний, тому сиди до повного з'ясування обставин або давай таку й таку суму грошей. Довго я там просидів, а потім мене Ашот викупив. З того часу я у «Волі», а Ашотові вік буду вдячний. Ми із ним через стільки пройшли... І, якщо дадуть Бог та Зона, іще пройдемо.

Найманець Шрам

Щось цікаве можеш розказати?

Журналіст

Може, ти чув, що у Зоні почали з'являтися небачені тварини? А знаєш, звідки вони? Є такі ділянки, де зустрічаються аномалії такого... ну, абсолютно нового типу. Будь-яка істота, яка до них трапляє, змінюється за кілька секунд, причому цілком. І що найцікавіше, летальних мутацій начебто ніколи не буває. Якщо людина до такої аномалії втрапить, так те, що із неї вийде, навіть якісь крихти розуму зберігає. Уявляєш? Ідеш ти собі, а тут через кущ на тебе щось таке як вистрибне! Звідки ж тобі знати, що іще вчора то був брат-сталкер, який тепер тебе про допомогу прохає? От і виходить, що живуть ці нові мутанти зовсім недовго - до першої людини із автоматом у руках...

ДжерелоРедагувати

  • S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо, Localization\xukrainian.db (id персонажа — val_pressman)
КошикБілий Видалено: Персонажі
Тінь Чорнобилю Алекс «Сокіл» СоколовБаригаБорзийВасиль ПетровичДушманЖека ДуплетЗвірЗобКапецьКутЛьолікЛьоха ЩелепаМановарПолканРябийСаша БілийСокілСтекТиранФедька ЧорнийЩасливчикЩуролов
Чисте Небо Вовка ЇжакВоротарВчений ПлатоновГалінГосподар АрениЖурналістЛосєвОхоронець БоряОхоронець ВасяПонтій ПілатСавелій