S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Капсулы О-Сознания.jpg
Емблема Емблема емблема ЗС.png
Цілі

Підтримка і розширення Зони

Союзники

Моноліт.png «Моноліт»

Вороги

Всі угруповання, окрім «Моноліту»

Лідер(и)

Кривошеїн

Загальна Свідомість (З-Свідомість або Об'єднана Свідомість) - група вчених, яка відповідальна за виникнення Зони відчуження. Найбільш повно історія «З-Свідомості» описана в першій грі серії.

Опис[]

«Ми - «З-Свідомість», група дослідників, які поставили перед собою мету змінити світ. Відомо, що Землю оточує особливе інформаційне поле - ноосфера. Вона тісно пов'язана з усіма розумними істотами на планеті і зберігає всі їхні уявні образи. Ми вирішили підключитися до ноосфери і внести в неї зміни: прибравши все темне, що породило людство, зробити світ ідеальним. Жоден людський розум не володіє достатньою потужністю, щоб взаємодіяти з ноосферою, тому ми об'єднали наші свідомості»...

Представник Об'єднаної Свідомості

Відомі представники угрупування[]

Лебедєв.png

  • Лебедєв Н.А. - куратор лабораторії Х8 та проекту «Виріб №62». Після виникнення Зони відколовся від «О-свідомості» і очолив групу дослідників, яка утворила клан «Чисте Небо». У 2011 разом з більшою частиною угруповання дійшов до ЧАЕС, в момент протидії спробі Стрільця проникнути в Саркофаг почався потужний викид. Подальша доля Лебедєва та штурмової групи невідома.

Каланча.png

  • Каланча Є.Ф - разом з Лебедєвим перебував у «Чистому Небі», займався дослідженнями нейронних полів і псi-модуляцій. Дійшов до ЧАЕС, де був перекодований і швидше за все реалізував ідею монолітівців, створивши черговий бар'єр - псі установку «Моноліт».

Не вiдомо.png

  • Чубко В.М - куратор X18, переведений в іншу лабораторію після вдало завершених експериментів для X16. Ймовірно переведений туди або ж взяв участь в експерименті з ноосферою, а на його місце був призначений заступник Калугін.

Калугін П.І..png

  • Калугін П.І. - завідувач лабораторії X18, в якій проводилися дослідження та експерименти з мутацій і псі-опромінення піддослідних. Загинув у лабораторії незабаром після першого катаклізму, що утворив Зону, ймовірно його вбили піддослідні, що вирвалися з кліток.

Не вiдомо.png

  • Кривошеїн - лідер і засновник угруповання «Об'єднана Свідомість».

Не вiдомо.png

  • Стриж П.Д - куратор НДІ «Агропром» та лабораторії, що знаходиться під НДІ. Займався фабрикуванням відсилаються документів і звітів, прикриваючи дійсну діяльність та експерименти «З-свідомості». Також забезпечував постачання багатьох матеріалів та обладнання, необхідних для досліджень. Швидше за все був прийнятий до «угруповання».

Представник Усвідомлення.png

  • Представник Усвідомлення - голограма, мабуть, члена «З-свідомості», що знаходиться у автоклаві. Розмовляє зі сталкером Стрільцем, відповідаючи на його питання і пропонуючи приєднатися. Судячи з даних з КПК представника, можливо, це колишній сталкер, прийнятий до лав вчених через свій потенціал і що вербує нових членів.

Суслов.png

  • Суслов В.І - єдиний з решти поза проектом учасник «З-свідомості». Працював разом з Лебедєвим і Каланчею, але профіль його роботи не відомий. Можливо, був лаборантом або асистентом, або торговим агентом між З-свідомістю і рештою світу, тому що на відміну від Лебедєва і Каланчі, науково-дослідницькою діяльністю в «Чистому Небі» не займався. Залишився на Болотах із залишками угруповання, його подальша доля невідома.

Дослідницька діяльність[]

Як таких, прямих згадок про проекти, що розробляються на території Зони відчуження немає. Але, просуваючись далі за сюжетом гри, можна скласти уявлення про експерименти, що проводяться в секретних лабораторіях:

  • Дослідні роботи в галузі магнітно-гравітаційних полів (Генератори);
  • Психотронні технології («Випалювач мізків»);
  • Дослідження в галузі парапсихології;
  • Створення біозброї («Універсальний солдат»);
  • Розробка енергетичної зброї (Виріб №62);
  • Дослідження нових видів енергії.

Вчені мали у своєму розпорядженні мережу лабораторій з індексом «X», завод «Юпітер» та інші ресурси для проведення експериментів та інших досліджень:

  • X-7 працювала з ноосферою, була штабом організації після Другої Катастрофи;
  • X-8 у центральній лабораторії Прип'яті займалася розробкою конструкції Радару і теоретичними дослідженнями, була першим штабом вчених;
  • X-10 під радаром безпосередньо обслуговувала «Випалювач», який там знаходиться;
  • X-16 в районі озера Янтарного здійснювала остаточну збірку і випробовування блоку;
  • X-18 на південний схід від Радару виробляла основні компоненти пристрою і досліди проекту «Універсальний солдат»;
  • Бункер Управління Монолітом (X-19) обслуговував пси-установку, розташовану всередині об'єкта «Укриття»;
  • Завод «Юпітер» здійснював виготовлення Виробу № 62;
  • Випробувальний цех на підстанції на Затоні виробляв випробування Виробу № 62.

Цiкавi факти[]

  • У «Тінi Чорнобилю» на Радарі є трупи вчених-асистентів (І у всіх прізвисько - «Асистент»). Можливо це люди «Загальної Свідомості», оскільки вчені не змогли б туди пробратися. З іншого боку, вони всi приписані до «Екологiв» (тому що угруповання не прописане в файлах гри), та й незрозуміло навіщо людям «З-Свідомості» костюми вищого захисту за їх можливостей і здібностей.
  • Можливо, після знищення Стрільцем «З-свідомості» угрупування «Моноліт» втрачає зв'язок з тими, хто ними командував, і надалі, швидше за все, припинить своє існування.
  • Лабораторію X10, що обслуговувала Випалювач Мізків, в англомовній версії гри було помилково названо X19. Хоча насправді такий індекс має Бункер Управління Монолітом.
  • У «Тінi Чорнобилю» можна вбити голограму вченого з «З-Свідомості» і обшукати його труп. Забавно те, що в таблиці кращих сталкерів може бути Представник З-свідомості і в його угрупованнях написано, що він Одинак (хоча це має технічні причини, оскільки З-Свідомість не прописана в файлах гри як угруповання).
  • У Поклику Прип'яті в лабораторії X-8 є документ, де написано, що Лебедєв, Суслов і Каланча - представники «З-Свідомості» і тому в них є причини для вбивства Стрільця. Представник «З-свідомості» казав, що вони не бажали, щоб хтось дізнався їхню таємницю.
  • Є припущення, що інші вчені були в лабораторії X7 (тому що там вивчалися проблеми ноосфери).
  • У дизайнерських документах «Чистого Неба» згадується, що членами «З-Свідомості» є ув'язнені, тоді як у «Тіні Чорнобилю» Представник проекту «З-Свідомість» каже про те, що вони вчені. Галерея
Advertisement