S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Затон.png
Ігри

Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті

Сусідні локації

Околиці «Юпітера»

Угруповання

Одинаки.png Вільні сталкери
Бандити.png Бандити
Найманці.png Найманці
Долг.png Долг

Ключові персонажі

Вільні сталкери Борода
Одинаки.png Сич
Одинаки.png Кардан
Одинаки.png Гонта
Одинаки.png Корч
Одинаки.png Гребінь
Одинаки.png Майрон
Долг.png Морган
Одинаки.png Гармата
Найманці.png Тесак
Одинаки.png Жартівник
Одинаки.png Баржа
Одинаки.png Спартак
Бандити.png Султан
Одинаки.png Кувалда
Одинаки.png Бандити.png Кастет
Одинаки.png Краб
Одинаки.png Шило

Ключові об'єкти
  • «Скадовськ»
  • Драговина
  • Аномалія «Залізний ліс»
  • Південне плато

Пересохле річище, про що свідчать чисельні осілі, загрузлі у намулі човни, катери, баржі й сухогрузи. Затон контролюють вільні сталкери та бандити, на деяких точках також закріпилися загони найманців. Радіації на Затоні мало, однак переважають мутанти: тут мешкають сліпі собаки, псевдособаки, плоті, кабани, снорки, кровососи, а іноді можна зустріти й химеру. На всій місцевості можна зустріти зомбованих сталкерів. Єдиний великий табір на Затоні — суховантаж «Скадовськ». На «Скадовську» зберігається хитка рівновага між сталкерами-одинаками та бандитами.

Ключові місця[]

Аномалії[]

  • «Аномальні печери» — між смарагдовим та згорілим хутором є підземні печери з аномаліями та артефактом виверт. Також там лежить тіло Баржи.
  • «Залізний ліс» — електрична аномалія, де впав один з гелікоптерів. Під ним є підземний випробувальний цех куди можна буде потрапити, коли відіб'єте Гаус-гармату у монолітуПрип'яті).
  • «Котел» — вогняна аномалія. Має гарантований артефакт Мамине намисто. Там модна зустріти сталкера, що намагається зайти до аномалії, якщо до нього підійти коли він впаде та дати аптечку, на виході з аномалії він дасть артефакт Вогняна куля.
  • «Пазур» — можна легко здибати артефакт кам'яна квітка, інший артефакт медуза лежить у печері до якої можна застрибнути з земляних завитків. Згодом інколи може з'являтися Золота рибка.
  • «Рубець» — психологічна аномалія. Містить артефакт Спалах. До аномалії можна забігти та вибігти вже з артефактом ще на самому початку гри. Рідко з'являється артефакт Батарейка.
  • «Соснодуб» — хімічна аномалія. У дні ями лежить кров каменю, а на верхівки сплетеного дерева Колобок.
  • «Цирк» — аномалії жарка. Окрім аномалії там міститься ще мутант (вогники у центрі аномалії) якого не зайвим спершу пристрелити перш ніж туди лізти. В центрі аномалії можна здибати пару артефактів Вогняна куля.

Галерея[]

Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
ЗатонОколиці «Юпітера» (Шляхопровід «Прип'ять-1») • Прип'ять (Лабораторія X8)
Advertisement