S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Змінений штурвал 01.png
Ігри Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті
Негативні властивості РадіаціяПП2.png Радіація +6
Вартість, RU 2000-3000

Змінений штурвал — дивний напівсформований артефакт, який колись був штурвалом Земснаряду. Яскраво світиться і трохи випромінює. Зустрічається в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті.

Змінений штурвал придбають лише дві людини: Борода за 3000 та Герман за 2000 RU.

Ігровий опис[]

Колись це був штурвал земснаряду, проте зараз перед очима приблизно наполовину сформований артефакт. Причому артефакт досить незвичайний: інтенсивно світиться, трохи випромінює — й усе.

Пов'язані квести[]

  • Квест "Дивне явище", який дає Борода. Він хоче дізнатися причину дивного світіння на земснаряді:

Кілька сталкерів бачили вночі світіння на земснаряді, дивне навіть для цієї місцевосці.

Цікаві факти[]

  • Сталкер Вобла просить віддати йому цей напівартефакт пояснюючи, що він цілющий. Проте властивості зміненого штурвалу вельми негативні — радіація +6.
  • Даний квестовий предмет можна продати вченим, але вартість його буде незначна — Герман заплатить на нього 2000 карбованців.
    Змінений штурвал 02.jpg
  • Зі сталкером Вобла можна розійтися мирно, зберігши артефакт. Для цього треба викласти його з інвентарю перед розмовою, а в діалозі погодитись віддати артефакт і відповісти "На, тримай". При цьому його треба випередити, та прибігти до Бороди першим та завершити квест "Дивне явище"(цей метод не спрацьовує якщо у вас встановлено всі патчі у грі).
  • Про цей артефакт можливо дізнатися не тільки від Бороди, але й від інших сталкерів. Для цього достатньо уважно слухати їхні розмови.
Артефакти в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
РадіаціяПП.png Радіація «Медуза»«Виверт»«Пузир»
Здоров'яПП.png Здоров'я «Душа»«Колобок»«Світляк»
ЗагоєнняРанПП.png Загоєння ран «Мамине намисто»«Око»«Полум'я»
ВитривалістьПП.png Витривалість «Батарейка»«Порожнявка»«Сніжинка»
НосимаВагаПП.png Носима вага «Нічна зірка»«Граві»«Золота рибка»
ОпікПП.png Опік «Кристал»«Вогняна куля»
ХімічнийОпікПП.png Хімічний опік «Кров каменю»«Скиба м'яса»
ЕлектрошокПП.png Електрошок «Бенгальський вогонь»«Спалах»
ТелепатіяПП.png Телепатія «Кам'яна квітка»«Місячне сяйво»
РадіаціяПП2.png Квестові «Компас»«Серце Оази»Змінений штурвалЗмінений ізолятор
Advertisement