FANDOM

КПК
КПК
КПК
Вартість, RU Від 10 до 200 RU

КПК, PDA або ПДА - «Кишеньковий Персональний Комп'ютер», «Personal Digital Assistant», який носить кожен сталкер в Зоні за винятком зомбованих. У КПК є інтерактивна карта Зони і годинник. КПК може фіксувати кількість сталкерів в радіусі до п'ятдесяти метрів.

ОписРедагувати

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

КПК були вирізані як предмет в інвентарі, проте інформація з деяких КПК записувалася в КПК Міченого.

Чисте небоРедагувати

КПК повернули, і у КПК з'явилася нова іконка. КПК квестові, їх треба знаходити і віддавати квестодателям. У деяких сталкерів можна знайти «порожнє» КПК:

Нема даних

Поклик Прип'ятiРедагувати

Є всі можливості з КПК, що і в Чистому небі, але ще додали можливість продавати КПК інформаторам і лідерм угруповань. У деяких сталкерів можна знайти «порожнє» КПК:

Немає записів.

Цiкавi фактиРедагувати

  • У Тінях Чорнобиля КПК були вирізані, проте іконка і предмети: КПК Тирана і Лакі (Невідомий персонаж) збереглися в файлах гри, їх можна легко прописати в інвентар.
  • Вага КПК - 0.10 кг.
  • КПК Міченого володів мультіволновим передавачем, що дозволяв йому підслуховувати звукові повідомлення сталкерів в радіусі 500 метрів. Це дозволило йому чути переговори найманців на Дикiй території, військових в Темної долині і ЧАЕС.
  • У Поклику Прип'яті і в Чистому Небi іноді трапляється баг: можна побачити КПК (а також губну гармошку і гітару) у продажу у сталкерів. Купити його можна за 10 RU, правда користі від нього ніякої.
  • Невідомо, звідки в Зоні стільки КПК, адже не кожен сталкер, який потрапив у Зону, міг мати його. Хоча можливо, що торговці на підходах до Зони їх продають за безцінь, якщо враховувати вартість при продажі. Але може бути, що продається не саме КПК, а тільки інформація.
  • КПК не потребує зарядці, можливо, через живлення якимись електричними артефактами.
  • Два новачки з групи Петрухи не мають КПК.
  • На текстурі КПК можна розгледіти обриси карти Зони, в районі смітника, а також інтерфейс білдовскої панелі завдань.