FANDOM

Кабан
Кабан
Назва Кабан
Зустрічається в…

Всі серії гри

Походження

Дикий кабан

Поведінка

Швидко кидається на жертву, намагаючись вразити іклами. В ближнім бою б'ється копитами.

Живучість

Низька; вразливі частини — голова і бік тулуба

Підвиди

Молодий кабан

Зовнішність

Збільшений в розмірі дикий кабан з чотирма вухами

Особливості

Низька точність атаки, в разі промаху виявляються слабкі місця

Кабанодна з багатьох тварин Зони, що зазнали дії радіації та аномальної енергії. На відміну від плотей, мутували не так сильно, проте збільшилися у розмірах. Незважаючи на відміни у зовнішньому вигляді, поведінка кабанів залишається однаковою. Великі зграї цих тварин можуть становити небезпеку навіть для досвідчених сталкерів.М"ясо кабанів хоч і трохи радіоактивне(кабани легко переносять великі дози),але цілком придатне до вживання в їжу,чим сталкери часто користуються.

ОписРедагувати

Великий звір, сягає півтора метра завдовжки. Живучість і агресивність цих тварин значно більша, ніж в їхніх родичів поза Зоною. Мутагенні процеси, обумовлені впливом радіації і аномалій, в значній мірі змінили вигляд кабанів: місцями останні облисіли, а місцями, навпаки, обросли дуже довгою і жорсткою щетиною. Копита тварин змінили свою форму і стали гострішими, ставши навіть подібними на кігті; зіниці знебарвились, на облисівшій голові з'явились пігментні плями і глибокі зморшки. Кабани Зони добре витримують радіацію, що дозволяє їм довго перебувати на сильно забруднених територіях. Зазвичай ці тварини атакують з розбігу, намагаючись іклами розпороти живіт жертві чи збити її з ніг.

ГалереяРедагувати

Образ життя і поведінка:Редагувати

Зазвичай зустрічаються зграями не більше десяти особин.Як їх пращури,кабани всеїдні:можуть пастись,поїдаючи траву,рослинність,коріння,охоче їдять мертвечину,легко зажеруть тварину,убиту під час захисту(чи свого співродича,убитого в бійці з ворогами або іншим кабаном).Кабани постійно патрулюють свої володіння і з готовністю кидаються  на всякого,хто зайде  на їхню територію.В кожній зграї є чітко виражений  вожак-саме він буде атакувати непроханих гостей в першу чергу,а оскаженівши може накинутись на своїх.

Відношення до інших мутантів:Редагувати

Менших за розміром тварин кабани цілком можуть зажерти,хоч на них спеціально не полюють.З плотями періодично пасуться разом,хоч  і інколи конфліктують.Сліпих псів відганяють,якщо ті підійдуть дуже близько,пси ж, у свою чергу,нерідко нападають на маленьких кабанчиків.Зустрівшись з кровососом  чи псевдособакою зразу атакують,але подолати можуть тільки числом.Як плоті практично не мають псі-захисту,тому легко підпорядковуються контролерові.

Відношення до людей і поради сталкерові:Редагувати

Кабани,особливо вожаки надзвичайно агресивні;якщо сталкер зайде на їхню територію,то слід очікувати нападу.Тварини позбавленні всякої хитрости:надіючись на свої розміри,потужні ікла і копита,кабан атакує  з розбігу,летючи прямо на ворога,намагається збити його зніг і потім розшматувати його іклами і копитами.Зрідка трапляються поодинці,частіше гуртом з 3 осіб.Як у випадку з сліпими псами ,пересувається він не дуже швидко,а у ближньому бою має вкрай низьку маневренність,що робить його не небезпечнішим за тушкана(у випадку якщо у вас є хоча б обріз).Можливо взагалі уникнути контакту,так як кабана дуже легко запримітити,а сам він слабозорий.Однак коли на вас нападає велика зграя ситуація  різко змінюється.Рекомендується підпустити їх ближче,і зразу після першого вистрілу різко стрибнути в сторону:вслід наступний кабан пробіжить мимо,оголюючи вразливий(особливо для дробу)бік.Повторюючи цю нехитру комбінацію дій,можна маючи у своєму арсеналі навіть двостволку  легко розібратись з великою(від 4 мутантів)зграєю.

  • Очі кабана,так само ,як очі кровососа  вночі  світятся і не припиняють світитись навіть після смерті  мутанта
  • У книзі "Перша експедиція" на групу Плюмбума  вибігає кабан,який мало не вбиває  Привалова.Після секундної заминки кабана  розстріляли.
  • Побачивши псевдогіганта  кабан-самітник  зазвичай пасує перед загрозою і  стрімголов біжить.
  • Голова кабана висить на базі "Долгу".
  • Кабан вважається сильним мутантом у ЧН.

Практична  користь:Редагувати

Розправившись з кабаном,на його тілі можна знайти трофей "Копито кабана",яке можна  продати або вченним ,для подальшого вивчення,або Барменові(квест "Найти копито кабана"),або бійцям угрупування "Воля",які бажають приготувати суп з частини тіла цього мутанта.

Підвиди:Редагувати

У Прип"яті  мешкає більш небезпечніший півид  кабанів-прип"ять-кабани,які відрізняються  великими розмірами.Також у Зоні можна зустріти молодих кабанів,впоратись з якими  не потрібно докладати великих зусиль.На деяких локаціях проживають  досвідчені кабани-самітники,однак з ними краще не зустрічатись.