FANDOM

Каланча
Каланча
«Чисте небо»
Ім'я Є.Ф.
Прізвище Каланча
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Вчені Вчені
Чисте небо Чисте небо
Рід діяльності

Вчений

Спорядження Бронежилет ЧН-1
Каланча — колишній вчений, працював разом із Лебедєвим на Сусловим у лабораторії X8, після чого разом із ними заснував угруповання «Чисте небо». Дуже багато знає про Зону. Вперше побачивши Шрама, був серйозно стурбований тим, що той зміг пережити викид, але зауважив, що навіть для нього викид не проходить безслідно.

Загальна інформація Редагувати

Холод описує його як «ходячий калькулятор і енциклопедію про Зону», так як про Зону він знає більше, ніж хто-небудь інший. Може трохи розповісти про Зону і про цілі свого угруповання - Чисте Небо. Разом з Лебедєвим і Сусловим мав відношення до діяльності лабораторій з індексом «Х», був одним з провідних вчених і керівників наукової групи. Після другої катастрофи в 2006 році Каланча, разом з Лебедєвим і Сусловим зіграв роль у появі угруповання «Чисте Небо», в якій він продовжив займатися науковими дослідженнями Зони. Вважає, що єдина правильна позиція людини по відношенню до Зони - це мирне співіснування разом з нею, розуміння причин її появи, та законів, за якими вона існує. Після порятунку найманця Шраму, який пережив викид на Болотах, намагається знайти розгадку його незвичайного феномена. Після встановлення причин викидів з вини групи Стрілка і висунення загонів Чистого Неба на чолі з Лебедєвим до центру Зони, його подальша доля невідома.