FANDOM

Комбінезон «Моноліту»
Іконка Иконка комбинезона Монолита
Вартість, RU 10000

Комбінезон «Моноліту» — стандартний комбінезон, використовуваний угрупованням «Моноліт». Зазвичай його носять штурмовики, дозорні, або розвідники.

ОписРедагувати

Комбінезон сталкера угруповання «Моноліт», виробник невідомий. За захисними характеристиками дещо поступається армійському бронежилету серії ПСЗ-9а. За структурою нагадує широко поширені серед нейтральних сталкерів комбінезони, в яких бронежилет поєднується із костюмом протирадіаційного захисту. Непогано захищає від стрілецької зброї малої потужності. Рівень захисту від аномальної активності не дуже високий через відсутність системи фільтрації повітря.

Де знайти?Редагувати

ПриміткиРедагувати

  • Хоча в описі сказано, що даний костюм не має системи фільтрації повітря, на іконці можна побачити респіратор, а на спинах багатьох «монолитовців» - балони з повітрям. Також Бродяга одягнений в комбінезон Моноліту з системою дихання замкнутого циклу. Можливо, мається на увазі базова версія.
  • Якщо костюм не має посиленого захисту від різного аномального впливу, як і радіоактивного, залишається неясним, як бійці можуть протягом довгого часу перебувати в місцях з сильним радіаційним випромінюванням. Є припущення, що вони використовують раціональні добірки потужних артефактів, які виводять радіацію і відновлюють здоров'я.
  • Це єдиний костюм, який можна кілька разів знайти і надіти, але не можна купити у торговців.
  • За зовнішнім виглядом схожий з комбінезоном «Вітер волі».
Костюми в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю
Бандити Бандитська куртка (Кольчужна куртка)
Військові Армійський бронекостюмБронекостюм «Берил-5М» (Лікувальний «Берил-5М»)
«Воля» Комбінезон «Вітер волі» (Комбінезон «Волі» М2) • Комбінезон «Страж волі»
«Долг» ПСЗ-9д «Броня «Долгу» (Мисливський ПСЗ-9д) • ПСЗ-9Мд «Уні-захист»
Екологи Комбінезон ССП-99МССП-99 «Еколог»
«Моноліт» Комбінезон «Моноліту»
Найманці Комбінезон найманця (Удосконалений комбез)
Сталкери Екзоскелет (Екзоскелет ПНБ-4УЗ) • Комбінезон «СЄВА»Комбінезон сталкера (Комбінезон ПривидаКомбінезон туриста) • Шкіряна куртка (Аномальна шкірянка)