FANDOM

Комбінезон «СЕВА»
220px-Комбинезон «СЕВА»
Іконка
Иконка комбинезона СЕВА
Вартість, RU 30.000-90.000 (ТЧ)

25,000 (ЧН и ПП)

«СЕВА» - покращена версія комбінезона сталкера. Відмінно захищає від аномального впливу і радіації. Досить слабкий протикулевий і протиосколковий захист.

ОписРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Отже, в Тіні Чорнобиля цей костюм представляє з себе сильно покращений комбінезон сталкера. Модернізації спричинили за собою збільшення захисту від усіх видів аномального впливу і, що не менш важливо, від радіації (захист збільшився до 90%). Цей костюм корисний під час вилазок в аномальні райони, або ж під час походу на ЧАЕС і «прогулянок» по Радару (де дуже багато радіоактивних плям). Захист від куль, кігтів і осколків теж збільшився, але слабо (всього на 10%). У зв'язку з цим, костюм по колишньому не так ефективно протистоїть людському чиннику. Негативною рисою костюма є порівняно висока вартість в 35.000-90.000 рублів.

Чисте небоРедагувати

Костюм повертається в наступну гру серії, він по колишньому забезпечує непоганий захист від аномальних впливів, хоча він трохи знизився (позначилось введення системи модернізації костюмів). Тепер костюм можна поліпшити в одному з двох напрямків: перший напрямок - штурмовий, дозволяє серйозно поліпшити захист від куль, осколків, кігтів, збільшити міцність і встановити більш досконалий ПНВ, при цьому захист від аномалій залишиться на первинному рівні; друге - дозволяє серйозно поліпшити протианомальний захист (при максимальному поліпшенні зростає до 75%), збільшити переносиму вагу (на 20кг), і збільшити кількість контейнерів для артефактів до п'яти штук, проте захист від куль та інших фізичних впливів залишається дуже низьким. Комбінезон як і раніше коштує досить дорого - 25.000 рублів.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Костюм повертається в останню гру серії в якості однорідного костюма (тобто не діленого на костюм і шолом). Він по-старому непогано захищає від аномалій і радіації (хоча захист трохи знизився), однією з головних негативних рис костюма є відсутність ПНВ, захист від куль, і без того слабкий, у нього ще сильніше знизився, внаслідок чого комбінезон майже марний при штурмах, з'являється він тільки в певний момент гри, і після проходження місії в якій вкрай необхідний, костюм стає непотрібним (все ж таки не кожен день бродиш по аномаліях). Незважаючи на систему модернізації, параметри захисту все ж не будуть такі високі, як раніше. Коштує СЕВА, як і раніше, досить багато.

Де знайти?Редагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

  • Схованка на Дикій Території (Сейф в будинку)
  • З'являється у продажі в Сахарова після лабораторії X16.
  • Нагорода за квест Сахарова по пошуку артефакта «Морський Їжак».

Чисте небоРедагувати

Поклик Прип'ятіРедагувати

  • Можна замовити у Спритника.
  • З'являється в продажі в Сича і Гавайця після старту квесту про збір загону до шляхопроводу "Прип'ять-1".
  • Є в одній із схованок в Прип'яті.
  • В шляхопроводі "Прип'ять-1", в контейнері.

ПриміткиРедагувати

  • Цей комбінезон відмінно захищає від аномальних впливів, хоча слабкий бронежилет костюма не дозволяє вплутуватися в серйозні перестрілки, хіба що активно використовувати укриття.
  • У Поклику Прип'яті у "СЕВИ" відсутнє ПНВ, хоча в ТЧ і ЧН ПНВ на комбінезоні є.
  • В ПП це один з двох костюмів, кількість контейнерів для артефактів яких можна збільшити до п'яти. (Другий - «Вітер волі»)
  • Цим комбінезоном користувався Стрілець, під час походу на ЧАЕС.
  • Єдиний костюм, іконка якого виглядає однаково в усіх іграх.
  • У ЧН коли гравець викине цей костюм, він матиме нашивку і колір угруповування "Долг".

ГалереяРедагувати