FANDOM

Комбінезон «Страж Волі»
Комбинезон «Страж свободы»
Іконка Иконка комбинезона Страж свободы

Старая иконка бронекостюма Страж свободы
Иконка бронекостюма Страж свободы

Вартість, RU ТЧ S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля 12.500 RU

ЧН S.T.A.L.K.E.R.: Чисте небо 15.000 RU
Поклик Прип'яті(ico) S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті 18.500 RU

«Страж Волi» - основна бойова екіпіровка угруповання «Воля».

Опис Редагувати

Тінь Чорнобиля
Вироблений ремісниками угруповання «Воля» посилений комбінезон сталкера. Середній армійський бронежилет плюс накладні посилюючі цирконієві елементи дають непоганий захист від автоматних куль і осколків на різних дистанціях. Матеріал костюма складається з двох шарів: спеціально обробленої шкіри і тканини з азбестового ниткою. Дає зовсім малу захист від різних аномальних впливів і радіації.

Чисте Небо
Посилений комбінезон сталкера, вироблений ремісниками угруповання «Воля». Вбудований бронежилет здатний зупинити пістолетну кулю. Зовнішня оболонка складається з двох шарів: обробленої особливим чином шкіри і азбестового тканини. Здатний захистити свого носія від деяких аномальних впливів і радіації. Містить контейнер для артефактів.

Поклик Прип'яті
Комбінезон сталкера з посиленим бронежилетом, вироблений ремісниками угруповання «Воля», - вдале поєднання броньовий і аномальною захистів. Вбудований бронежилет з бронепластин і покладеного в декілька шарів кевлара здатний зупинити пістолетну кулю. Для захисту від малих аномальних впливів тканина костюма просякнута складом «Суверен». Оснащений контейнером для артефактів.

Де знайти?Редагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Чисте НебоРедагувати

  • Безкоштовно видається після вступу в угрупування «Воля».
  • У продажу у Ашот а, після вступу в угрупування.

Поклик Прип'яті Редагувати

  • Видається як винагороду, в разі допомоги угрупованню «Воля».
  • Після отримання досягнення «Друг Свободи» у продажу у гавайця.

Примітки Редагувати

  • В ЧН і ПП бійці угруповання «Воля» носять обидва варіанти, але гравцеві доступний тільки бронекостюм.
  • Невідомо з якої причини бронекостюм з'явився в ЧН, якщо лікувальний Берил Мічений приніс на рік пізніше, в ТЧ. Можливо, він тоді вже був розроблений, але через не дуже хороших характеристик його прибрали з арсеналу, а після того, як Мічений доставив «Свободі» лікувальний берил, бронекостюм вдалося модернізувати, і його потреба відновилася.
  • Варіант «Страж свободи» з ТЧ дуже схожий з комбінезоном «Долгу» - ПС5-М «Універсальний захист» (можливо, почасти зроблено для врівноваження сил угруповань).
  • Другий комбінезон, у якого у всій серії іконки різні, перший - ПСЗ-9д «Броня Долгу».
  • У угруповань «Долг» і «Воля» абсолютно однакові комбінезони, але різна текстура (ТЧ).
  • Дивно, що в костюмі використовуються цирконієві вставки, адже це - досить дорогий метал.
  • В ЧН іконка більш правдоподібна і закінчена, ніж в ТЧ і ПП.

ГалереяРедагувати