FANDOM

Комбінезон Моноліту
Комбинезон монолита
Іконка Иконка комбинезона Монолита
Вартість, RU 10,000

Комбінезон Моноліту - стандартний комбінезон, використовуваний угрупованням «Моноліт». Зазвичай його носять штурмовики, дозорні, або розвідники.

ОписРедагувати

Комбінезон сталкера угруповання «Моноліт», виробник невідомий. За захисним характеристикам трохи поступається армійському бронежилету серії ПСЗ-9а. За структурою нагадує широко розповсюджені серед нейтральних сталкерів комбінезони, в яких бронежилет з'єднується з костюмом протирадіаційного захисту. Непогано захищає від слабкого стрілецької зброї. Рівень захисту від аномальної активності залишає бажати кращого через відсутність системи фільтрації повітря.

Де знайти?Редагувати

ПриміткиРедагувати

  • Хоча в описі сказано, що даний костюм не має системи фільтрації повітря, на іконці можна побачити респіратор, а на спинах багатьох «монолитовців» - балони з повітрям. Також Бродяга одягнений в комбінезон Моноліту з системою дихання замкнутого циклу. Можливо, мається на увазі базова версія.
  • Якщо костюм не має посиленого захисту від різного аномального впливу, як і радіоактивного, залишається неясним, як бійці можуть протягом довгого часу перебувати в місцях з сильним радіаційним випромінюванням. Є припущення, що вони використовують раціональні добірки потужних артефактів, які виводять радіацію і відновлюють здоров'я.
  • Це єдиний костюм, який можна кілька разів знайти і надіти, але не можна купити у торговців.
  • За зовнішнім виглядом схожий з комбінезоном «Вітер волі».

ГалереяРедагувати