FANDOM

Контролер
Контролёр
Назва Контролер
Зустрічається в…

Всі ігри серії

Походження

Людина

Поведінка

Підпорядкування своїй волі.Направлені псі-удари

Живучість

Висока

Підвиди

Тунельний контролер

Зовнішність

Гуманоїд з гіпертрофованою головою

Особливості

Повинен бачити ціль,щоб виконати псі-атаку

Контролер — один з найнебезпечніших мутантів, які є в Зоні. Результат генетичних дослідів, які проводили вчені, за програмою розвитку телепатичних здібностей у людини. Контролер наділений високими телепатичними здібностями враження мозку жертви. Старається пересуватись так, щоб постійно тримати ворога в полі зору.Сцена «першого знайомства» з контролером у Тіні Чорнобиля вважається однією з найбільш видовищних у грі. Цікаво, що при його появі використано звук, який надалі використовується іншим мутантом — бюрером. На відміну від ТЧ ,у ЧН і ПП контролер може бити руками.

Ефект атаки:Редагувати

Контролер «притягує» свідомість жертви і здійснює телекінетичний удар, припущено, що по очних нервах прямо в мозок. Такий удар наносить сильні фізичні ушкодження. Цей еффект дозволяє контролеру вивести жертву з рівноваги і не дає їй зосередитись. Присутність контролера показується синім екраном, що нагадує марення, також з"являється дзвін у вухах і легке погойдування, що натякає на психотропний тиск. Так, як попасти в голову контролеру, будучи під його впливом, практично нереально, то краще стріляти туди, де краще попасти- в живіт. Також можливо вдало атакувати потвору гранатометом, але краще за все зняти контролера з віддаленної дистанції, доки він вас не застеріг, в тісних приміщеннях бажано сховатись в куті і закидати гранатами. Можливо також підійти ближче і з близької відстані стріляти(хоч з пістолета)чи навіть різати ножем (у ТЧ-легка гарантія, якщо нема модів з функціями ЧН і ПП де контролер б"є руками)

Опис:Редагувати

Рідкісний мутант,який зустрічається близько до центру Зони.Зовні нагадує гуманоїда з непропорційно збільшеною головою.Наділений розвинутим сприйняттям,а також здібністю контролдювати поведінку живих істот,однак в бою з ним можна отримати перевагу,якщо побачтити його першим і відкрити вогонь.Ще один шанс на успіх-різко скоротити дистанцію і вступити в рукопашну.Контролерові не під силу виконувати ментальні атаки при високому фізичному навантаженні,ніж буде беззаперечним плюсом для вас у рукопашному бою(контролер гине з двох-трьох ударів,в залежності від складності гри),або ж якщо ви не бажаєте кидатись на нього,як камікадзе,і складність висока ,можна просто встати перед ним і відходити назад стріляючи в нього(він буде мляво йти за вами, поскільки псі-атаку можна виконати на визначеній від жертви відстані.

Напівлюдське обличчя з вилупленими чорними очима ,гіпертрофоване чоло, пульсуючі виразки-пухирі на скронях. Дуже обережний. Володіє зачатками розуму і людського мовлення.

Сильні сторони:Редагувати

  • Висока живучість.
  • Дієві псі-атаки.
  • Після псі-атаки ГГ на деякий час не може використовувати зброю.
  • На високих рівнях складности псі-випромінювання біля нього наносять серйозні втрати.
  • Псі-атака дезоорієнтує ГГ в ЗП

Слабкі Сторони:Редагувати

  • При втраті візуального контакту з ціллю не  може використати псі-здібности.
  • Доволі повільний.
  • Неможливість здійснення псі-атаки на невеликих відстанях.
  • Може бути убитим від вибуху підствольної гранати ВОГ-25.
  • Для істоти з розвинутими псі-здібностями наділений на подив обмеженим радіусом огляду,може не помітити гравця  вдень при сонячному світлі з десяти кроків,якщо той не буде знаходитись безпосередньо перед мутантом.

Загальні свідченя:Редагувати

Власно кажучи,контролери з"явились внаслідок дослідів ,які проводились в Зоні вченими О-свідомости  в лабораторії Х-16.Після першого викиду лабораторія Х-16 була пошкоджена,а піддослідні  з неї залишились без контролю.Зовні  контролер нагадує чоловіка міцної тілобудови з непропорційно великою головою,на голові  жалюгідні  рештки волосся,глибоко посаджені ,вирячені очі,з обох боків голови пульсуючі виразки,торс обмотаний лахміттям і бинтами,одягнений у старе лахміття чи штани-джинси.Особливість контролера-вплив на розум своєї жертви,підпорядковуючи її своїй волі-при зустрічі з сталкером  або іншим ,більш слабким мутантом,за рахунок здібностей розвинутого і мутованого мозку намагається взяти жертву під свій контроль.Псі-удар контролера наносить значне психічне ушкодження,втрачається контроль над своїми діями,супроводжується неймовірним головним  болем і виникає відчуття ,що кінцівки наповнені свинцем,очухатись від зустрічі з ним доведеться не одну годину.Контролер пересувається  повільними кроками,в ТЧ при наближенні до потвори впритул сталкер отримує втрати без видимих дій з боку контролера,тоді,як в ЗП і ЧН він може  вдарити сталкера руками.

Образ життя і поведінка:Редагувати

Контролер ,недивлячись на свої ментальні здібності,монстр доволі боягузливий.При різких атакуючих діях противника розгублюється,намагаючись застати його зненацька.Мешкає у підземеллях,лабораторіях і руїнах старих будівель  ,висунутись зі своїх схованок їх може примусити тільки сильний голод,однак інколи зустрічаються й на відкритій місцевости.Контролерам властива звичність тримати біля себе оточеня,яке складається  загальним чином з зомбі,собак і снорків,які їм служать одночасно охороною і їжею.Якщо бере під свій вплив сталкера,то найчастіше примушує стріляти у своїх.

Підвиди:Редагувати

Присутній такий підвид,як "тунельний контролер",здібний псі-атакувати з меншої відстані.Також в ТЧ: в селищі кровососів і Армійських складах ,інколи зустрічається підвид контролера-підземний.Його іконка у галереї.

Відношення до інших монстрівРедагувати

Вміють підпорядковувати своїй волі не тільки людей,але й мутантів,за вийнятком сильних монстрів ,таких як  бюрер і  химера.

ГалереяРедагувати