FANDOM

Кровосос
Назва Кровосос
Зустрічається в…

Всі ігри серії

Походження

Людина

Поведінка

Різкий і агресивний

Живучість

Висока

Підвиди
Зовнішність

Високий сутулий гуманоїд із щупальцями навколо рота

Особливості

Може ставати невидимим

Кровосос — небезпечний і агресивний мутант, який імовірно з'явився внаслідок генетичних експериментів над людиною. Зовнішній покрив кровососа нагадує шкіру земноводних, що дає змогу вважати його холоднокровним в прямому сенсі. Рот мутанта пристосований до споживання лише рідкої їжі (крові). Злим і агресивним кровососа робить ненаситний голод.

Напівлегендарний монстр — старі сталкери описують його як високого сутулого гуманоїда із безліччю щупалець на місці рота. За їхніми словами, за допомогою щупалець ця істота харчується: уп'явшись ними у шию живої жертви, вона паралізує свою здобич і висмоктує її кров; після такої процедури від людини лишається лише висохла оболонка, що скидається на мумію. Найбільш дивне у кровососі — його здатність ставати невидимим. Зважаючи на все, саме ці створіння є відповідальними за смерть великої кількості сталкерів. Мало хто з очевидців залишився живим — і, судячи з розповідей цих щасливчиків, кровососи вважають за краще жити у сирих місцях на кшталт боліт та сирих підземель.

ОписРедагувати

Гонта про кровососів:Редагувати

"О, то мисливці на мисливців! Камуфляж у них — про такий тільки мріяти можна! Коли замаскуються, їх майже не видно. Якщо йдеш на кровососа, намагайся його злякати: лише у русі його і можна помітити. Ще пам'ятай, що ця тварина намагається підійти до жертви зі спини та обплести шию своїми щупалами... тьху, мерзота!.. Тож якщо не пощастило і нарвався на родину кровососів, завжди контролюй, чи чисто в тебе за спиною."

Сталкери про кровососів:Редагувати

"Новини лише сумні... Добрі сталкери зникають один за одним, а потім їхні тіла знаходять цілком знекровленими. Бісові кровососи, там їх ціла зграя, це вже точно! Ет, якби ото знайти дірку, де вони відсиджуються, та й нафаршувати тих сук свинцем аж по самі вуха! А що нам лишається? Увесь час ходити удвох, навіть до сортиру? Та-ак, оце маємо вільне сталкерське життя..."

"Гаплик сталкерам... Із Плавнів тварюки полізли. На цементному заводі бачили, як вони сталкера за собою утягли. Їх там принаймні десяток - і всі величезні! Схожі на кровососів, тільки вдвічі більші та страшенно швидкі. Тепер сподіваємося лише на Звіробоя. Може, він знає, як із цими чудовиськами впоратися?"

Особливості поведінкиРедагувати

  • Тримається поблизу сирих і вологих місць, болотистих місцевостей. Зустріти його можна також в підземеллях.
  • Спить кровосос в тихих підземних місцях, переважно там де збирається більшість інших особин.
  • Нічний хижак, оскільки його зір пристосований для бачення в темряві.
  • Очікуючи на жертву, присідає біля укриття і стає невидимим.
  • Помітивши когось, одразу нападає.
  • Постійно атакує в лоб.
  • Достатньо ослабивши жертву, впивається їй в шию і п'є кров.
  • Ніколи не відступає.

Слабкі сторониРедагувати

  • Коли кровосос невидимий його місцеположення видає гучне дихання, що нагадує злісне сопіння.
  • Підбігаючи до жертви часто знімає свій камуфляж.
  • Якщо вилізти на достатньо високе підвищення (камінь, ящики), кровосос не зможе дістати.
  • В грі невидимого кровососа видає перехрестя прицілу, яке коли потрапляє на нього стає червоним.

Сильні сторониРедагувати

  • Стає невидимим.
  • Постійно і дуже швидко рухається.
  • Кружляє навколо жертви намагаючись її дезорієнтувати.
  • Завдає потужні удари руками.

ГалереяРедагувати

Мутанти в серії S.T.A.L.K.E.R.
БюрерВоронаКабанКонтролерКровосос (Болотяний кровосос) • ПлотьПолтергейст (Вогняний полтергейст) • ПсевдогігантПсевдособака (Псі-собака) • Сліпий собакаСноркТушканХимера