FANDOM

Недописана стаття(варіант-2)Це незавершена стаття!
Ви можете дописати її — додайте більше інформації.
Круглов
Круглов
Еколог
Прізвище Круглов
Ігри ТЧ Тінь Чорнобилю
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Вчені Вчені
Зброя
Спорядження ССП-99М

Профессор Круглов — вільний сталкер-еколог. В Тіні Чорнобиля його групу притиснула група найманців під назвою «Пси», під командуванням Вовкодава на Дикій території. Група Круглова поверталась з Янтарю, а найманцям була потрібна важлива інформація, котру Круглов мав при собі. Якщо гравець проведе Круглова на Янтар, то зможе отримати костюм еколога в Сахарова, який відмінно захищає від радіації.

БіографіяРедагувати

Доктор біологічних наук. За межами Зони займався патогенними мутаціями у тварин. До Зони відправився для вивчення мутацій сліпих псів.

Круглов про себе Редагувати

Круглов про себе  Моє прізвище Круглов. Я професор біології, вивчаю Зону. Ось вчора, наприклад: натрапив на дуже цікавий вид Antropomorphus Dendromutantus Vulgaris. В основному знаходжу і описую нові види мутованих тварин, їх звички та особливості. Потім ця інформація аналізується і я передаю її у Зовнішній світ, дещо, звичайно я передаю Барменові. Мої відкриття вже не раз рятували життя сталкерів. Я якраз віз результати дослідження на Янтарь, коли мій вертоліт був обстріляний.

Пов'язані квестиРедагувати