FANDOM

Лабраторія Х-18
8975630
Зустрічається в…

Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля

Сусідні локації

Темна долина

Угруповання

Військові Військові
Вчені Вчені
Одинаки Одинаки

Мутанти
Аномалії
Ключові персонажі

Вчені Калугін П.І.
Одинаки Жека Дуплет

Лабораторія Х-18 — розташована в Темній долині підземна лабораторія, в якій, імовірно, проводилися експерименти над різними тваринами і людиною для створення "суперсолдата". На нижньому рівні є приміщення з розбитими колбами, в яких знаходяться якісь зародки, що дуже нагадують фізичні тіла полтергейстів. Це дає підставу припускати, що ця лабораторія — їх «батьківщина». У деяких приміщеннях можна знайти незрозумілі автоклави, а також якусь апаратуру.

Профілем лабораторії було дослідження мутацій і експериментування над генами, для створення мутантів з надзвичайними фізичними можливостями. Судячи з усього, в лабораторії працювала частина "групи" — вчених "Усвідомлення".

Після завершення вдалих експериментів частину результатів щодо Контролерів разом з обладнанням передали в лабораторію X-16, що досліджувала псі-поле і можливість створення штучного випромінювача цього поля. Вже після цього, а також створення дослідного випромінювача Кайманова в X-16 і поліпшеної версії на Радарі, мабуть, почався експеримент з ноосферою, який і утворив Зону. Лабораторія X-18 була пошкоджена і багато її співробітників, у тому числі Калугін П.І загинули, а частина піддослідних вирвалася на волю. Це підтверджує версію щодо штучного виникнення мутантів, а також спростовує міф про особливості вчених "Усвідомлення", адже Калугін був частиною "групи" і загинув як проста людина, не виключено що від рук/лап своїх піддослідних.

Примітки та цікаві фактиРедагувати

  • Коли гравець знаходиться в лабораторіі, його мітка в КПК буде відзначатися біля Радару.

Галерея Редагувати

Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
КордонСмітникНДІ «Агропром» (Підземелля Агропрома) • БарТемна долина (Лабораторія X-18) • Дика територіяЯнтар (Лабораторія X-16) • Армійські складиРадар (Лабораторія X-10) • Прип'ятьЧАЕС (Саркофаг, Управління Монолітом)