FANDOM

Лабораторія X-8
Лабораторія X-8
Назва X-8
Зустрічається в…

Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті

Сусідні локації

Прип'ять

Мутанти
Аномалії
Ключові об'єкти

Ліфт

Лабораторія X-8 — секретна лабораторія, що розташована у підземеллях Прип'яті. Потрапити до неї можна лише ліфтом будівлі КБО «Ювілейний». Саме тут велися розробки виробу №62, серед сталкерів відомого як «гаус-гармата». У лабораторії X-8 працювали такі вчені, як Лебедєв, Каланча та Суслов, які пізніше заснували угруповання «Чисте небо».

Після прориву сталкерів до Центру Зони, лабораторією X-8 серйозно зацікавилися найманці. Головний герой повинен завадити їм дізнатися її розташування під час операції «Один постріл», коли Шакал, лідер загону найманців, зустрічається з людиною на прізвисько Сербін. Після цього, незалежно від результату операції, сам Дегтярьов повинен потрапити до лабораторії і знайти всі вцілілі документи щодо експериментів, якими цікавиться СБУ. Всього можна знайти 6 папок із документами.

ПриміткиРедагувати

  • Коли ви знайдете всі документи, на виході з лабораторії ви натрапите на контролера.
  • Під час пошуку документів в лабораторії, ви майже завжди будете перебувати в полі зору полтергейста, який буде кидати в вас різні предмети. Якщо добре пошукати, то можна знайти маленьку кімнату, до неї веде одні зі сходів — там і можна буде розправитися з мутантом.
    • У цій же кімнаті можна знайти кулемет РП-74.
  • Біля входу до лабораторії є закрита кімната, у якій розташований невеликий склад зброї та припасів. Ключ-карту можна знайти серед речей вбитого Сербіна.
  • В одному із залів можна знайти макет «Випалювача мізків» під яким ним надпис "Райдуга", він дуже радіоактивний.

Цікаві фактиРедагувати

  • В одному із документів згадується ще одна лабораторія з індексом X-7.

Галерея Редагувати

СкріншотиРедагувати

МапиРедагувати

Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
ЗатонОколиці «Юпітера» (Шляхопровід «Прип'ять-1») • Прип'ять (Лабораторія X-8)