FANDOM

Лабораторія X-8
Назва X-8
Зустрічається в…

Поклик Прип'яті(ico) Поклик Прип'яті

Сусідні локації

Прип'ять

Мутанти
Аномалії
Ключові об'єкти

Ліфт

Лабораторія X-8 — секретна лабораторія, що розташована у підземеллях Прип'яті. Потрапити до неї можна лише ліфтом будівлі КБО «Ювілейний». Саме тут велися розробки виробу №62, серед сталкерів відомого як «гаус-гармата». У лабораторії X-8 працювали такі вчені, як Лєбєдєв, Каланча та Суслов, які пізніше заснували угрупування «Чисте Небо».

Після прориву сталкерів до Центру Зони, лабораторією X-8 серйозно зацікавилися найманці. Головний герой повинен завадити їм дізнатися її розташування під час операції «Один постріл», коли Шакал, лідер загону найманців, зустрічається із людиною на прізвисько Сєрбін. Після цього, незалежно від результату операції, сам Дегтярьов повинен потрапити до лабораторії і знайти всі вцілілі документи щодо експериментів, якими цікавиться СБУ. Всього можна знайти 6 папок із документами.

ПриміткиРедагувати

  • Коли ви знайдете всі документи, на виході з лабораторії ви натрапите на контролера.
  • Під час пошуку документів у лабораторії, ви майже завжди будете перебувати у полі зору полтергейста, який буде кидати у вас різні предмети. Якщо добре пошукати, то можна знайти маленьку кімнату, до неї ведуть одні зі сходів — там і можна буде розправитися з мутантом.
    • У цій же кімнаті можна знайти кулемет РП-74.
  • Окрім полтергейсту у лабораторії також мешкають бюрери, снорки та тушкано.
  • Біля входу до лабораторії є закрита кімната, у якій розташований невеликий склад зброї та припасів. Ключ-карту можна знайти серед речей вбитого Сєрбіна.
  • В одному із залів можна знайти макет «Випалювача мізків» під яким є напис "Веселка", він дуже радіоактивний.

Цікаві фактиРедагувати

  • В одному із документів згадується ще одна лабораторія з індексом X-7.

Галерея Редагувати

СкріншотиРедагувати

МапиРедагувати

Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
ЗатонОколиці «Юпітера» (Шляхопровід «Прип'ять-1») • Прип'ять (Лабораторія X-8)