FANDOM

Лейтенант Роговець
Лейтенант Роговець
Військовий
Прізвище Роговець
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті
Ранг Ветеран Ветеран, Лейтенант
Угруповання Військові Військові
Група «Скат»
Рід діяльності

Медицина

Зброя
Костюм Бронекостюм «Берил-5М»

Лейтенант Роговець — персонаж гри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті. Військовий, участник операції «Фарватер».

Біографія Редагувати

Після боїв за пральню, був призначений медиком і відповідальним за припаси. Через те, що він був дуже потрібен бійцям, Ковальський намагався не відправляти його на небезпечні завдання, але після того, як більша частина військових загинула, він був посланий в складі групи лейтенанта Скелі до дитячого садка в Прип'яті для усунення джерела радіоперешкод.

У ході завдання Лейтенант Скеля, сержанти Ярмошук та Меркулов загинули. Дегтярьов знайшов їх мертвими у дворі між дитсадком і школою. Ярмошук підірвав себе гранатою, інші або також наклали на себе руки, або померли, уражені випромінюванням. Лейтенант був знайдений в одній з кімнат замкненим в холодильнику, який, зрозуміло, не працював.

Невідомо, яким чином Роговець там опинився. Він якось зміг потрапити в будівлю дитсадка і навіть зумів дійти до кімнати з джерелом радіоперешкод. Однак у Роговця не було спорядження, що захищає від псі-поля, тому вижив він виключно завдяки міцному імунітету до псі-атак (як згодом виявилося, розхитаному в цій вилазці).

У нестямі Роговець сховався в холодильник, куди пси-випромінювання гірше проникало. Звідти його і врятував майор Дегтярьов, а після відвів до пральні. Однак після цього випадку чутливість лейтенанта до псі-впливу загострилася. Коли військові евакуйовувалися з Прип'яті, Роговець знову потрапив під псі-випромінювання, яке було настільки слабким, що інші бійці навіть не відчули його. Тут Дегтярьов ще раз врятував його: привів до тями і витягнув з небезпечного місця.

Цікаві факти Редагувати

  • Під час проходу загону повз школу через псі-зону впадає в паніку: кричить «Ні! Він тут! », падає на коліна і хапається за голову. Стартує нове завдання — привести його до тями. Якщо почати приводити до тями через частку секунди після початку паніки, тобто коли він навіть не встиг впасти на коліна, то він закричить «А? Йдемо!», і знову встане на коліна вдруге і буде ігнорувати будь-які спроби привести його до тями. Залишається або кинути, або перезавантажити гру.
  • Роговець — один з трьох військових з унікальною зовнішністю. Інші двоє це полковник Ковальський і лейтенант Соколов. Майор Дегтярьов НЕ береться до уваги, так як він є ГГ.
  • Якщо спробувати вистрілити в нього після того, як Ви відкрили холодильник, він не отримає урону.
  • Зовні трохи нагадує Тремора — медика зі «Скадовська».
  • Після того, як гравець з Роговцем повернеться в Пральню, з ним можна буде поторгувати, іноді можна купити навіть наукову аптечку.
  • Якщо після розмови з полковником Ковальським про евакуацію поговорити з Роговцем, то він скаже: «Головне — до вертушок дістатися».
  • У режимі «Freeplay» на його місце сяде Дядько Яр.
Військові Військові
Тінь Чорнобиля Василь НещасливецьМайор Кузнєцов
Чисте Небо Агент майора ХалецькогоГайкінГенералМайор ХалецькийПупінСемен Овечко
Поклик Прип'яті ДегтярьовКапітан КлименкоКапітан ТарасовКапітан ФуртесЛейтенант ДрапейЛейтенант КириловЛейтенант ПодорожнийЛейтенант РоговецьЛейтенант СергєєвЛейтенант СкеляЛейтенант СмирновЛейтенант СоколовЛейтенант СтеценкоПолковник КовальськийПрапорщик ВалентирПрапорщик УмеровСержант ВалюшокСержант ГаздаСержант МеркуловСержант ОстровськийСержант ШлячінСержант ЯрмошукСт. сержант СмолякСт. сержант МорозовСт. сержант Швейко