FANDOM

Радіація(ico)Увага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри

Лісник
Прізвисько Лісник
Ігри ЧН Чисте Небо
Ранг Майстер Майстер
Угруповання Одинаки Одинаки
Зброя
Костюм *Армійський бушлат

Лісник — стара людина, що мешкає в Зоні. Він відмовився від евакуації після аварії в 1986 і тепер мешкає в будівлі біля закинутої шахти в Рудому лісі.

За словами Лісника, в нього є здатність відчувати аномалії та знаходити безпечний шлях повз них. Але в 2011 він трапив до просторової аномалії й не міг знайти з неї вихід. Тоді Зона подарувала йому артефакт, що допоміг вибратися з «Пузиря», який Лісник згодом назвав «Компасом».

Але коли Лісник повертався додому, його перестріли бандити[1] та відібрали «Компас».

У пошуках другої дороги на Північ, Шрам зустрівся із Лісником та попрохав провести його до Лиманська. Лісник розказав, що по радіо знедавна почав чути заклики про допомогу від сталкерів, що трапили до просторової аномалії якраз поруч із Лиманськом й запропонував допомогти їм, щоб вони показали іншу дорогу до міста.

Зловивши більш якісний сигнал на Військових складах, Шрам повертається до Рудого лісу та викрадає «Компас» у ренегатів, повернувши його Лісникові. За допомогою артефакта старий знаходить дорогу з аномалії, а Шрам передає цю інформацію найманцям по радіо, після чого зустрічається з ними та загоном «Чистого неба» під Лиманськом.

Цiкавi фактиРедагувати

  • Єдиний персонаж в серії, що носить армійський бушлат і шапку-вушанку.
  • Перед тим, як Лісник просить повернути Компас, він каже, що за пару днів до цього потрапляв в просторову аномалію, і не міг вибратися, але в допомогу Зона дала йому цей артефакт, і з його допомогою він вийшов з аномалії. Він назвав артефакт Компасом, але в описі сказано, що артефакт знаходили кілька місяців тому. Можна припустити, що не один Лісник дав таку назву артефакту, оскільки знаходили його і раніше. Хоча, можливо, його раніше ніяк не називали, оскільки не вміли застосовувати на ділі.
  • Єдиний на 2011 рік, хто знає, як користуватися Компасом. У Заклику Прип'яті сталкер Ной мав аж два таких артефакту і з їх допомогою знайшов просторову аномалію.
  • На стіні позаду Лісника висить мисливська рушниця, але вона текстурна і взяти його не можна.
  • На його рукавах є нашивки угруповання «Долг».
  • Існує баг, при якому можна отримати нескінченну кількість поліпшених Гвинторізів від Лісника. Якщо після того, як сказати, що ви знайшли артефакт, перервати діалог, то Компас залишиться у вас, а Лісник дасть вам Гвинторіз. Це можна повторювати скільки завгодно.
  • Існує постійний баг, при якому з Лісником можна говорити через стіну. Треба підійти до стіни, там де сидить Лісник, і ми почуємо його голос.
  • Зброя яке він видає не можна далі поліпшувати, але можна продати за собівартістю (27000), за умови що ви не будете виносити його за межі Рудого лісу. Якщо винести то він вже коштуватиме 4000 і продавця в шахті ім вже не зацікавиш.
  • Лісника озвучує та ж людина, що і Доктора.

ВиноскиРедагувати

  1. Точніше — ренегати, адже бандитів у Рудому лісі немає. Скоріш за все, Лісник просто не розрізняв їх.
Одинаки Сталкери
Тінь Чорнобилю АрніБісБромВовкГарікГоробецьДокторЖорікІнформаторКрітЛисЛисийМайстерМисливецьМіченийНездараОлег «Демон» ГусаровОпудалоПанотець ДіодорПетрухаПривидПровідникРозумакаСірийСпритникСтрілецьТолікУпирФанатФріменЮрко
Чисте Небо АвельАвоськаАйдарАмітБурлакаВасянВовкГарінДикий НапрДріздКонтрабандистЛівшаЛісникОрестПанотець ВалеріанПесПустельникСтрілецьФургонШилов
Поклик Прип'яті АзотБаржаБородаБулаваВаноВедмідьВоблаГаваєцьГарикГарматаГлухарГонтаГребіньДанилоДегтярьовДухЖартівникЗвіробійЗмійЗулусКарданКорчКостоправКрабКувалдаЛоцманМайронМитяйНойПетрухаСенькоСичСпартакСпритникСтрілецьТопольТорбаТріскаТреморШило