S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Трафарет-Моноліт.png
Емблема Емблема-Моноліт.png
Цілі

Захист Моноліту

Вороги

Всі інші угруповання[1]

Лідер(и)

Харон

База Палац культури «Енергетик», Прип'ять

«Моноліт» — фанатичне угрупування з Центру Зони, що контролює підходи до ЧАЕС та Саркофагу. Насамперед бійці захищають свою реліквію — Моноліт, серед сталкерів більш відомий як «Виконувач бажань».

Опис[]

Угруповання, котре радше нагадує релігійну секту. Її члени вірять, що в центрі Зони спочиває еволюційний кристал неземного походження — так званий Моноліт. Абсолютна більшість сталкерів не полюбляє адептів Моноліту, вважаючи їх помішаними. Із часу свого утворення група перешкоджає просуванню сталкерів до центру Зони, мотивуючи це недобрими намірами останніх щодо Моноліту. За чутками, у «монолітівців» є велика база десь ближче до центру Зони, але точного її розташування не знає ніхто, крім самих членів угруповання.
— Опис із ТЧ

Одне з найсильніших у Зоні угрупувань, смертельно небезпечні у бою. Стійкі до викидів. Нейтральні до зомбованих і мутантів, які на них не нападають.

Центральна база «Моноліту» знаходиться в Прип'яті, у підвалах будівлі ПК «Енергетик».

Схованки (Поклик Прип'яті)[]

Знак, яким «монолітівці» позначають свої схованки

В «Поклику Прип'яті» є 9 схованок бійців «Моноліту», в кожній знаходиться по три армійські аптечки і акумулятори. Ці схованки позначені знаком атома, про дві з них можна дізнатись з КПК бійця «Моноліту», котрий молиться на території Річкового порту в Прип'яті.

Важливі представники[]

  • Харон — лідер угрупування, знаходиться на базі у Прип'яті.
  • «Кристал» — спецпідрозділ угрупування «Моноліт», що відповідає за збереження самого Моноліту[2]. Знаходяться на локації Управління Монолітом.
  • Бродяга — командир нейтральної групи з околиць «Юпітера».

Галерея[]

Скріншоти[]

Примітки[]

  1. Окрім зомбованих і мутантів, що технічно теж є угрупованнями.
  2. Опис з файлів гри.
Угруповання
Бандити.pngВійськові.png«Воля»Вчені.png«Долг»
«Моноліт»Найманці.pngРенегати.pngСталкери«Чисте Небо»
Advertisement