S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
XrEngine 2012-03-15 17-05-22-39.png
Локація Околиці «Юпітера»
Мутанти

Оаза — легендарне місце, в якому загоюються усі рани і виліковуються будь-які хвороби. Легенда про Оазу була широко поширена у Зоні: деякі стверджували, що самі бачили цю дивовижну аномалію, інші не вірили в існування такої. Але секрет Оази розгадав Дегтярьов, який, за дорученням професора Озерського, знайшов у старому вентиляційному комплексі чудову аномалію. Мабуть, це єдине аномальне породження Зони, яке не тільки не шкодить людині, але навіть є панацеєю. Подолавши аномалію з арками і проникнувши в лоно Оази, Дегтярьов отримав унікальний артефакт, який ріс на гілці дерева в аномалії — Серце Оази.

Як дістатися Оази[]

На захід від вентиляційного комплексу є вхід через будівлю, яка наполовину у схилі. Там треба звільнити прохід через ящики. Потім підійматися трубами. Опинившися у великій залі з купою колон маємо головоломку. Ключем до проходу далі є вірна послідовність проходу між рядами колон. Вірні колони між якими ГГ пройшов позначаються сяйвом. Отож якщо є сяйво - завжди проходимо крізь нього змінюючи решту.

Коли зірвемо серце Оази, то з'являться псі-собаки.

Місця в околицях «Юпітера»
Основні Бункер ученихВентиляційний комплексСклад контейнерівЦементний завод«Янів»
Другорядні Аномальний гайВертолітні майданчикиГрадирняЗавод «Юпітер»ЗРК «Волхов»Кар'єрКопачіКПППолустанокСтоянкаСхідний тунель
Аномалії «Бетонна ванна»«Бітум»«Плавні»«Попелище»
Інші ОазаСклад «Долга»
Advertisement