FANDOM

Панотець Валеріан
Панотець Валеріан
Одинак
Ім'я Валеріан
Прізвисько Панотець
Ігри Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Одинаки Одинаки
Рід діяльності
  • Лідер угруповання
Костюм Комбінезон «Зоря»

Панотець Валеріан — лідер клану сталкерів з Кордону. Один з небагатьох ветеранів, котрий промишляв у Зоні задовго до другої аварії на ЧАЕС.

Біографія Редагувати

Він один з небагатьох ветеранів-першопрохідців які промишляли в Зоні задовго до другого сверхвыброса. Починав ще в 2006 році, коли він організував групу друзів в першу сталкерскую команду, здійснювали походи по околицях зароджувалася Зони. Саме ця команда знайшла перший артефакт, поклавши початок справжнього нашестя шукачів пригод і наживи в Чорнобиль.

Із-за пристрасті до пишномовним виразами отримав священиче» прізвисько, але тим не менш Батько Валер'ян користується величезною повагою і найбільшим авторитетом у середовищі одинаків. Завдяки своїм лідерським якостям, сміливості і завзятості він допоміг пережити сталкерскому руху один з найбільш кризових періодів розвитку Зони - так звану «Війну кланів», в якій у сутичці за перерозподіл сфер впливу зійшлися декілька ворогуючих угруповань.

Сталкери намагалися взяти під свій повний контроль Кордон і Звалище, щоб убезпечити найбільш розвинений маршрут вглиб Зони. Уклавши угоду з майором Халецьким, Валер'ян, в обмін на артефакти, через військових почав видобувати для свого угруповання зброю, спорядження, інформацію та боєприпаси. Однак незабаром співпраці прийшов кінець... Халецький почав порушувати попередні домовленості, і став «зливати» бандитам інформацію про сталкерів, зайнявши відверто ворожу позицію до останніх. Валер'ян прийняв вольове рішення покарати зрадив майора. Останній, під виглядом переговорів був заманен в пастку і схоплений. Припертий до стінки, Халецький незабаром зламався і був змушений відновити «ділові відносини». Тим не менш, щоб не допустити виходу ситуації з-під контролю, Валер'ян почав зв'язуватися з командирами інших сталкерськими загонів - Василем, Гобліном, Косим і Пузо для відбиття можливої агресії військових.

Тіло в Рудому лісіРедагувати

Біля просторової аномалії в Рудому лісі можна знайти тіло Валеріана. Ймовірно, його вбили мутанти, лігво котрих розташоване біля танка з аномалією. Але не дивлячись на це, якщо повернутись на Кордон, то Валеріан все ще буде живий та сидітиме на базі сталкерів. Поговоривши з ним, можна вступити в угрупування. Один із сталкерів, які захопили Халецького, військового, який продавав сталкерів бандитам. З ним також пов'язаний квест «Кейс для сидоровича».

Одинаки Сталкери
Тінь Чорнобиля АрніБісБромВовкГарікГоробецьДокторЖорікІнформаторКрітЛисЛисийМайстерМисливецьМіченийНездараОлег «Демон» ГусаровОпудалоПанотець ДіодорПетрухаПривидПровідникРозумакаСірийСпритникСтрілецьТолікУпирФанатФріменЮрко
Чисте Небо АвельАвоськаАйдарАмітБурлакаВасянВовкГарінДикий НапрДріздКонтрабандистЛівшаЛісникОрестПанотець ВалеріанПесПустельникСтрілецьФургонШилов
Поклик Прип'яті АзотБаржаБородаБулаваВаноВедмідьВоблаГаваєцьГарикГарматаГлухарГонтаГребіньДанилоДегтярьовДухЖартівникЗвіробійЗмійЗулусКарданКорчКостоправКрабКувалдаЛоцманМайронМитяйНойПетрухаСенькоСичСпартакСпритникСтрілецьТопольТорбаТріскаТреморШило