FANDOM

Петренко
Петренко
«Долг»
Прізвище Петренко
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Ранг Досвідчений Досвідчений, Полковник
Угруповання Долг Долг
Рід діяльності

Торгівля спорядженням

Зброя
Спорядження ПС5-М «Універсальний захист»
Зачем пришел?
— Подходи, раз пришел.

Полковник Петренко — персонаж гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, завідувач складом і господарською частиною Долгу.

Ігрова біографія Редагувати

Один із засновників Долгу і за сумісництвом головний ідеолог. Це він розробив звід правил і завербував практично всіх ключових членів Долгу.

Опис Редагувати

Відповідає за постачання, а також є заступником генерала Вороніна. Знаходиться на локації Бар.

Пов'язані квести Редагувати

  • Знищити сталкера Волі

Цікаві факти Редагувати

  • В кінці ЧН при штурмі ЧАЕС Лебедєв просить по рації якогось бійця Чистого неба з прізвищем Петренко з'ясувати, де знаходиться Стрілець, використовуючи частоту його ПДА. Зв'язків між цим Петренко і заступником командира в «Долгу» немає ніякої, адже Петренко - одна з найбільш часто зустрічаємих прізвищ українського походження.
    • У ПП у випадкового зомбованого військового може бути згенероване прізвище Петренко.
  • Петренко схожий на Прапора, командира застави «Долгу» на Смітнику, і на Брома, так як для них використовується одна модель з незначними змінами.
  • Про Петренко зібрано чимало легенд.
  • Досить дивно, що у полковника ранг «досвідчений», а не «майстер».
  • Озброєний АС-96/2, а після квесту Дістати Бульдог-6 у «Волі» - СВДм-2. Також після цього квесту у нього збільшиться асортимент товарів.
    • Примітно, що в конфігах на озброєнні у нього приписаний Грім-С14, однак він ніколи не використовує цю зброю в бою.
  • Являється аналогом Скнари з Волі.
  • Петренко і Скнара - єдині торговці в грі, яких можна вбити.
  • Досить дивно, що якщо вбити його, то з його трупа зникне весь асортимент. Логічного пояснення цьому немає, технічне - розробники хотіли, щоб у гравця не було можливості отримати багато зброї, патронів та іншого хабара одним пострілом або ударом ножа.
  • До нього можна потрапити ще на початку гри. Після того як прийшли в Бар, праворуч від комори, в якому по залізному містку ходить долгівець, поверніть направо до костра. Лівіше багаття є труба, біля неї просвіт, заходите в просвіт і лізьте по залізним трубам. Напроти вас буде Петренко. Найголовніше - не йдіть наліво після труб! На вас нападуть долгівці. Пройти там можна, тільки добре нахиляючись вправо і постійно присідаючи.
  • У ранніх білдах на старій базі Долгу (на території бару «Сталкер») був присутній торговець, що мав трохи змінену модель Петренко. Говорив він ту ж фразу, що і полковник, тільки українською мовою.