FANDOM

Петренко
«Долг»
Прізвище Петренко
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Ранг Досвідчений Досвідчений, Полковник
Угруповання Долг Долг
Зброя
Костюм ПС5-М «Універсальний захист»

Полковник Петренко — персонаж гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, завідувач складом і господарською частиною Долгу.

Ігрова біографія Редагувати

Один із засновників Долгу і за сумісництвом головний ідеолог. Це він розробив звід правил і завербував практично всіх ключових членів Долгу.

Опис Редагувати

Відповідає за постачання, а також є заступником генерала Вороніна. Знаходиться на локації Бар.

Пов'язані квести Редагувати

  • Знищити сталкера Волі

Цікаві факти Редагувати

  • В кінці ЧН при штурмі ЧАЕС Лебедєв просить по рації якогось бійця Чистого неба з прізвищем Петренко з'ясувати, де знаходиться Стрілець, використовуючи частоту його ПДА. Зв'язків між цим Петренко і заступником командира в «Долгу» немає ніякої, адже Петренко - одна з найбільш часто зустрічаємих прізвищ українського походження.
    • У ПП у випадкового зомбованого військового може бути згенероване прізвище Петренко.
  • Петренко схожий на Прапора, командира застави «Долгу» на Смітнику, і на Брома, так як для них використовується одна модель з незначними змінами.
  • Про Петренко зібрано чимало легенд.
  • Досить дивно, що у полковника ранг «досвідчений», а не «майстер».
  • Озброєний АС-96/2, а після квесту Дістати Бульдог-6 у «Волі» - СВДм-2. Також після цього квесту у нього збільшиться асортимент товарів.
    • Примітно, що в конфігах на озброєнні у нього приписаний Грім-С14, однак він ніколи не використовує цю зброю в бою.
  • Являється аналогом Скнари з Волі.
  • Петренко і Скнара - єдині торговці в грі, яких можна вбити.
  • Досить дивно, що якщо вбити його, то з його трупа зникне весь асортимент. Логічного пояснення цьому немає, технічне - розробники хотіли, щоб у гравця не було можливості отримати багато зброї, патронів та іншого хабара одним пострілом або ударом ножа.
  • До нього можна потрапити ще на початку гри. Після того як прийшли в Бар, праворуч від комори, в якому по залізному містку ходить долгівець, поверніть направо до костра. Лівіше багаття є труба, біля неї просвіт, заходите в просвіт і лізьте по залізним трубам. Напроти вас буде Петренко. Найголовніше - не йдіть наліво після труб! На вас нападуть долгівці. Пройти там можна, тільки добре нахиляючись вправо і постійно присідаючи.
  • У ранніх білдах на старій базі Долгу (на території бару «Сталкер») був присутній торговець, що мав трохи змінену модель Петренко. Говорив він ту ж фразу, що і полковник, тільки українською мовою.
Долг «Долг»
Тінь Чорнобилю БромГенерал ВоронінКапітан ІвановКуляПанПолковник ПетренкоПрапорПрапорСергій КошлатийСержант КуценкоСержант ПлічкоЧереп
Чисте Небо Генерал КриловГромовІнквізиторКолобокЛис БандикутМайор ЗвягінцевМитяйМілютінСемен СеменовичСержант НаливайкоСударФьокл
Поклик Прип'яті Генерал ТаченкоЗулусЛейтенант БунчукЛейтенант ГавриленкоЛейтенант ЗахарчукМайор ЧепурнийМорганПідполковник ШульгаПолковник Космач
Торговці
Тінь Чорнобилю БарменПолковник ПетренкоПрофесор СахаровСидоровичСкнара
Чисте Небо АшотГанжаДріздЗубКолобокМитяйПрофесор СахаровПустельникСидоровичСікачСусловХолодШилов
Поклик Прип'яті БородаГаваєцьСичСпритник