FANDOM

Прибрати людину на прізвисько Авоська
Ss admin 04-01-12 20-54-48 (garbage)
Гра Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Квестодавець Йога
Умови виконання

Вбити Авоську

Умови відміни

Дати Авосьці втекти

Нагорода

1000 RU

Карочє, смотрі. Надо прибрать одного штимпа.
— Йога

Прибрати людину на прізвисько Авоська — побічний квест у Чистому Небі.

Отримання квестуРедагувати

Цей квест можна отримати від Йоги, лідера угруповання бандитів. При розмові треба висловити йому бажання попрацювати. Йога скаже, що у нього є дрібна робота: потрібно прибрати людину на прізвисько Авоська — диггера, який передавав бандитам інформацію про розкопки на Смітнику.

Проходження квестуРедагувати

Ss admin 04-01-12 21-10-06 (garbage)

Авоська чекає на посланця Йоги на зупинці

Йдемо на зупинку східніше Депо — там на нас вже чекає дигер, з яким Йога повинен був розрахуватися за інформацію. Авоська трохи обуриться через те, що бандити довго тягнули з розрахунком. Говоримо йому, що більше тягнути не будемо і що пахан попросив розплатитися повністю. Він злякається і попросить не стріляти, за що запропонує координати схованки Контрабандиста, в якому повинен бути захований товар на п'ять кусківБагажник автомобіля. Можна вбити диггера відразу, або ж поговорити далі і дізнатися, де ж знаходиться той самий схрон. Якщо після розмови гравець не вб'є Авоську і піде від нього, то незабаром Йога повідомить, що диггера вбили його бандити, коли він намагався втекти зі Смітника. Також пахан скаже, що Найманець за це грошей не отримає, але одразу ж запропонує наступну роботу — зірвати угоду Контрабандиста із дигерами.

НагородаРедагувати

За вбивство Авоськи Йога заплатить 1000 карбованців, їх потрібно буде забрати в Зуба. Також у диггера можна дізнатися координати схованки з партією зброї, що теж можна вважати нагородою.

ПриміткиРедагувати