FANDOM

Радіація(ico)Увага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри
Привид
Привид
Одинак
Прізвисько Привид
Ігри ТЧ Тінь Чорнобилю
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Одинаки Одинаки

Одинаки Група Стрільця

Зброя
Костюм Комбінезон Привида

Привидсталкер, який був в складі легендарної групи Стрільця.

Група СтрільцяРедагувати

В групі Привид вважався відмінним стратегом, також він непогано розбирався в техніці, проте Клик його в цій справі перевершував.

Привидові, Стрільцю і Клику завдяки своїм знанням і умінням вдалося проникнути на ЧАЕС, чим заслужили визнання серед сталкерів і звання Легенди Зони. Там, у підземеллях Саркофагу, група знайшла дивні замкнуті двері, яка, судячи з усього, часто використовувалася і вела у якийсь бункер. Всі спроби відкрити двері не увінчалися успіхом. Тоді Привид і Клик вирішують створити декодер і під час наступного рейду на станцію, відімкнути двері за його допомогою. Під час чергової спроби проникнути на ЧАЕС, на сталкерів нападає патруль угрупування «Моноліт». Стрілець в цій сутичці отримує важку травму і друзі відносять його на Болота до Доктора.

Тим часом Привид і Клик почали збирати декодери. Вони зібрали два екземпляри із деталей, які зуміли дістати. Проте на Військових складах сталося непередбачуване — на них напали найманці в наслідок чого Клик загинув. Привид поховав свого друга неподалік селища кровососів. А після того як Стрілець кудись зник, Привид вирішив піти на Янтар та попрацювати на вчених.

Загибель ПривидаРедагувати

Клик загинув, Стрілець пропав. І Привид вирішує стати найманим сталкером. Тому він вирушив на Янтар працювати на вчених. Через деякий час він отримав завдання від Сахарова знайти документи про псі-установку, що розташована в лабораторії X-16. Коли він почав відключати псі-установку, вчений на прізвище Васильєв, котрий супроводжував Привида, втік, злякавшись дивної поведінки Привида, який скоріш за все потрапив під незначне псі-випрмінювання.

Привид оклигав, проте не зміг вимкнути установку повністю, тому взяв документи в командному центрі та знайшов інший вихід з лабораторії, але там було розташоване лігво контролера.

За сюжетом Мічений знаходить тіло Привида поруч із контролером, коли шукає ті самі документи про псі-установку.

Вчинені вбивстваРедагувати

Одинаки Сталкери
Тінь Чорнобиля АрніБісБромВовкГарікГоробецьДокторЖорікІнформаторКрітЛисЛисийМайстерМисливецьМіченийНездараОлег «Демон» ГусаровОпудалоПанотець ДіодорПетрухаПривидПровідникРозумакаСірийСпритникСтрілецьТолікУпирФанатФріменЮрко
Чисте Небо АвельАвоськаАйдарАмітБурлакаВасянВовкГарінДикий НапрДріздКонтрабандистЛівшаЛісникОрестПанотець ВалеріанПесПустельникСтрілецьФургонШилов
Поклик Прип'яті АзотБаржаБородаБулаваВаноВедмідьВоблаГаваєцьГарикГарматаГлухарГонтаГребіньДанилоДегтярьовДухЖартівникЗвіробійЗмійЗулусКарданКорчКостоправКрабКувалдаЛоцманМайронМитяйНойПетрухаСенькоСичСпартакСпритникСтрілецьТопольТорбаТріскаТреморШило