FANDOM

Прозорий
Бандит
Прізвисько Прозорий
Ігри ЧН Чисте Небо
Ранг Ветеран Ветеран
Угруповання Бандити Бандити
Зброя
Костюм Шкіряний плащ
Ми з Сєнькою клієнтам всігда раді!
— Прозорий, під час зустрічі

Прозорий — механік на базі бандитів у Депо, страждає алкогольною залежністю. Спеціалізація Прозорого — бронежилети, зокрема комбінезон «СЕВА».

Має товариша по чарці на прізвисько Сєнька.

БіографіяРедагувати

До приходу в Зону Прозорий працював на заводі, ким саме — невідомо. Але, судячи з того, як він добре розбирається в техніці, можна з великою часткою ймовірності сказати, що в минулому Прозорий був інженером-механіком. За його словами, він був кращим фахівцем у своїй галузі. Його часто ставили в приклад іншим співробітникам, нагороджували преміями та грамотами, його фотографія майже завжди красувалася на дошці пошани. Але всі свої успіхи і нагороди Прозорий любив обмивати з друзями. Завідуючий цехом якось помітив його чергове гучне «обмивання», після чого Прозорого звільнили. Потім він прилаштувався в ЖЕК слюсарем. Тут Прозорий заробляв звичайно ж менше, але на випивку йому вистачало. Якось раз він посварився зі своїм другом-сантехніком Вітьком за пляшкою горілки. Слово за слово, і Прозорий в алкогольному маренні почав колоти Вітька викруткой. Той живий залишився, а Прозорому дали кілька років суворого режиму. Коли його випустили, той дізнався що дружина пішла, не залишивши йому нічого. З горя Прозорий запив, втратив будинок по дурості. Довгий час мешкав на вулиці. З появою Зони прийшов на її територію в пошуках кращого життя. Там незабаром приєднався до бандитів на Смітнику і став у них на базі механіком. Полагодити може будь-яку зброю або костюм. Якщо грошей немає — відремонтує і за пляшку. На базі бандитів знайшов собі товариша по чарці на прізвисько Сєнька, з яким він іноді б'ється в нетверезому стані і сперечається, але потім все одно мириться.

ФлешкиРедагувати

Назва Ціна Місцезнаходження
Флешка з даними про замкнуту систему дихання 9375 RU Схованка на Смітнику. Наводку можна придбати у Васяна, Зуба або Сікача.
Флешка з даними про систему захисту від псі-випромінювання 12500 RU Схованка на Смітнику. Наводку можна придбати у Васяна, Зуба або Сікача.
Флешка з даними про посилений армійський бронежилет 12500 RU Підвал Барахолки (з'являється після пограбування бандитами).
Бандити Бандити
Тінь Чорнобиля Вася КабанКабанКочергаФраєр
Чисте Небо ЗубЙогаПрозорийСєнькаСікачШкуродер
Поклик Прип'яті ВалетГномКастетСултанШишак