FANDOM

Радіація(ico)Увага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри
Професор Сахаров
Вчений
Прізвище Сахаров
Ігри ТЧ Тінь Чорнобиля

ЧН Чисте Небо

Ранг Новачок Новачок

Досвідчений Досвідчений

Угруповання Вчені Вчені

Сахаров — головний учений Янтара, що веде досліди у мобільному таборі, у спеціальному бункері.

Чисте НебоРедагувати

У 2011 до бункера Сахарова прибув сталкер на прізвисько Стрілець. Тому був потрібний захист від псі-випромінювання, щоб пройти через Випалювач на північ Зони — до ЧАЕС. В той же час Сахарову був необхідний доброволець, що міг би протестувати новий агрегат, який саме захищає від подібного випромінювання, джерело якого знаходиться під заводом на Янтарі.

Не згадуючи свої плани в подробицях, Стрілець укладає із Сахаровим угоду і йде на територію заводу. Отримавши бажане, сталкер розриває зв'язок із вченим і прямує у бік Рудого лісу, через який можна пройти до Випалювача.

Через деякий час до бункеру прибуває найманець на прізвисько Шрам і розпитує у вченого про Стрільця. Сахаров відмовляється ділитися інформацією, доки найманець не виконає деякі завдання, що допоможуть у дослідженнях. Попрацювавши на вченого, Шрам отримує інформацію щодо Стрільця і долучається до загону Лівші, що згодом виконує спецоперацію на територію заводу, щоб зменшити інтенсивність псі-випромінювання на локації. Прийнявши участь в цій операції, Шрам отримує повідомлення від Сахарова і відправляється наздоганяти Стрільця в Рудий ліс.

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

У 2012 році Сахаров все ще займається дослідженнями пов'язаними з лабораторією X16, а також розробкою досконалого захисту від псі-випромінювання. Вчений споряджає в лабораторію експедицію, в яку входили Привид та Васильєв, з метою відключити джерело псі-випромінювання. Однак, його плани провалюються, а вся експедиція гине: Привид - у підземній лабораторії, а Васильєв - на озері.

Пізніше, Сахарову допомагає Мічений, виконуючи завдання пов'язані з лабораторією.

Поклик Прип'ятiРедагувати

Після вимкнення випалювача до Сахарова прийшов Герман. Через деякий час, Герман відправився в новий бункер на околицях «Юпітера».

Трохи пізніше Сахаров розробив апгрейд для тактичного шолома, шолому «Заслін» та комбінезону «СЕВА» - «Псі-купол», який захищає від псі-впливу.

Цiкавi фактиРедагувати

ЗагальнеРедагувати

  • Образ професора та прізвище були взяті з реальної людини - Андрія Дмитровича Сахарова - радянського фізика, академіка АН СРСР, правозахисника, одного із творців першої радянської водневої бомби.
  • Це один з двох персонажів в S.T.A.L.K.E.R., у котрих однакова зовнішність у всіх іграх серії. Другим таким персонажем є Новіков.
  • В Тінях Чорнобилю ранг Сахарова відзначений як «Новачок», а в Чистому Небі - «Досвідчений».
  • Сахаров зовні схожий на Доктора та Представника Усвідомлення. На Доктора він схожий через те, що модель його голови заснована на голові Доктора.

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

  • Через те, що Сахаров каже тільки одну вітальну фразу, гравці дали йому забавне прізвисько - «Доктор так-так».
  • Сахарову не можна продати предмет дорожче 300.000 RU (Баг гри. Виправлено більш пізніми релізами та патчами.).
  • Якщо вступити до «Волi», Сахаров стане ворожим і купуватиме артефакти за значно заниженою ціною, а якщо до «Долгу» - навпаки (За сюжетом гри «Долг» проводить рейди що до зачистки локацій «Дика Територія» та «Янтар» від бандитів, найманців, зомбованих та мутантів. Також захищає мобільну лабораторію.).
  • Сахаров не впізнає Стрільця, хоча Стрілець і зустрічався з ним в 2011 році.
  • У бункері, де працює Сахаров можна побачити його домашню тварину - бігає в колесі лабораторний пацюк.
  • Сахаров - єдиний персонаж, який купує артефакти за номінальною ціною.

Чисте НебоРедагувати

  • Нейтральний по відношенню до всіх угруповань.
  • Є єдиним представником «Вчених», не рахуючи групи дослідників, яку вів Шрам у вступному ролику до гри.

Поклик Прип'ятiРедагувати

  • Професор Герман розповідає:

«Правда, раніше мені доводилося бувати в лабораторії професора Сахарова ...»

«Високотехнологічний псі-захист, винайдений певним вченим на прізвище Сахаров.»

ГалереяРедагувати

Вчені Вчені
Тінь Чорнобилю АсистентВасильєвКалугін П.І.Професор КругловПрофесор СахаровСеменов
Чисте Небо Професор Сахаров
Поклик Прип'яті НовіковПрофесор ГерманПрофесор Озьорський
Торговці
Тінь Чорнобилю БарменПолковник ПетренкоПрофесор СахаровСидоровичСкнара
Чисте Небо АшотГанжаДріздЗубКолобокМитяйПрофесор СахаровПустельникСидоровичСікачСусловХолодШилов
Поклик Прип'яті БородаГаваєцьСичСпритник