FANDOM

Пси-излучение
Ігри У всій серії
Вплив Виникає погане самопочуття по наростанню. Сильний негативний вплив на психіку сталкера.
Вражаючий фактор Невидиме, але відчутний вплив на мозок
Місця появи Повсюдно
Породжувані артефакти Вiдсутнi

Псі-випромінювання - хвилі енергоінформаційного поля поширюється в світовому просторі-часі, виділяється в малих дозах при розумової діяльності людини. Може як позитивно так і негативно впливати на розумну істоту: інтенсивне, порожнє (без інформації) пси-випромінювання руйнівно діє на мозок.

IсторiяРедагувати

У різних лабораторіях вивчався вплив пси-випромінювання на людей і тварин, а також з його допомогою намагалися налагодити контакт з ноосферою. Незабаром експеримент вийшов з-під контролю, все піддослідні розбіглися, а установки-генератори залишилися покинутими або утримуваними «Монолитовцями».

МутантиРедагувати

У Зоні є безліч живих організмів, які вміють управляти пси-полями. З їх допомогою вони можуть навіть спілкуватися і читати думки як один одного, так і жертви. Ось деякі з них:

  • Контролер - колишній піддослідний кримінальник, перетворений в лабораторіях в монстра. Ще частково розумний.
  • Псі-собака - особливий підвид псевдособак.
  • Мозок-колба - незрозуміле утворення в X16. Отримано як тимчасова альтернатива пси-випромінювача Кайманова.

УстановкиРедагувати

РадарРедагувати

Найвідоміша пси-установка в Зоні - це пригнічувач агресії «Веселка», також відомий як «Радар», «Випалювач мізків», рідше «Дятел», що працює на основі пристрою, відомого в документації як «Випромінювач Кайманова» (раніше - випромінювач Касьянова), як і раніше функціонуючий. Крім нього, відомий все той же мозок-колба з X16.

ГенераториРедагувати

Установки мають пряме відношення до виникнення Зони, розташовані на ЧАЕС. Продовжують функціонувати.

Передавач «З-Свідомості»Редагувати

Серце вівтарів «Моноліту» - конструкцій, зібраних з різного мотлоху з передавачем в центрі. Може функціонувати і без купи мотлоху, елементи якої, судячи з усього, можуть служити чимось на зразок прийомних антен. Односторонньої дії. Призначений для промивання мізків бійцям «Моноліту» і передачі наказів. Має побічний ефект у вигляді глушіння зв'язку. Можливо і це є випромінювач Кайманова (принаймні навколо передавача в дитячому саду, до його відключення було потужно пси-поле). У Поклику Прип'яті можна знайти три передавача: два справно функціонуючих до певного моменту всередині магазину «Книги» та дитячого садка, і один не працює в одному з залізних контейнерів в залі зі спуском у шляхопровід «Прип'ять-1».

Способи виживання під псі-випромінюваннямРедагувати

  • Уникати. У деяких місцях не вижити, незалежно від екіпіровки.
  • Посилити захист артефактами - «Кам'яна квітка», «Місячне світло».
  • Вибрати костюм c найкращим псі-захистом.
  • Вибрати шолом c найкращим псі-захистом.
  • Модифікувати костюм - деякі модифікації костюма підвищують псі-захист.
  • Модифікувати шолом - деякі модифікації шолома підвищують псі-захист.
  • Знищити джерело - вбити контролера, відключити «Випалювач».
  • Почекати - єдиний спосіб відновити підірване псі-здоров'я.
  • Псі-блокада тимчасово підвищує псі-захист.

Цiкавi фактиРедагувати

  • У Поклику Прип'яті псі-поля на відкритій місцевості немає, хіба що в аномалії «Рубець» і біля школи.
  • Гравцеві при наближенні до вижигателя Мозгов будуть ввижатися фантоми, схожі на деяких мутантів (всього 4 види: кровосос, тушкан, снорк, кабан). Фантоми будуть переслідувати гравця, поки не стикнуться з ним. «Атака» фантома викликає незначне зменшення псі-здоров'я.
    • Як не дивно, фантоми будуть нападати на гравця навіть після його смерті.

ГалереяРедагувати