S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Підземелля НДІ «Агропром».png
Ігри

Тінь Чорнобиля Тінь Чорнобиля
Чисте Небо Чисте Небо

Сусідні локації
Угруповання

Бандити.png Бандити
Військові.png Військові (ТЧ)

Мутанти
Аномалії
Ключові персонажі

Одинаки.png Доктор

Ключові об'єкти

Чисте Небо[]

У ЧН Підземелля має більшу територію, ніж у ТЧ, це пов'язано з тим, що його треба затопити на прохання Крилова, лідера «Долгу» у 2011 році. За його думкою, це спинить мутантів, які вилазять на поверхню з підземелля й сильно дошкуляють угрупуванню. Можливо саме наявна на нижньому рівні підземелля водоперегінна установка і є причиною обміління сусіднього озера Янтар. Після її вимкнення, велика частина підземних комунікацій під НДІ «Агропром» виявляється затопленою, ймовірно перекривши цим доступ до таємної лабораторії.

Тінь Чорнобиля[]

Одна з ключових локацій у ТЧ. Тут гравець зустрічає найнебезпечніших мутантів Зоникровососа і контролера, а також знаходить перші обширні відомості про угрупування Стрільця. Від попереднього підземного комплексу нам залишилась доволі невелика його площа, за якою неможливо зрозуміти, які досліди  тут здійснювали. Катакомби, прилеглі до підвалу самого НДІ патрулюються військовими, присланими сюди у покарання за свої провини, дальня частина тунелів облюбована групою бандитів, які періодично вилазять на поверхню. Решта підземелля  порожня, якщо не враховувати кровососів(спочатку один, далі, при повторному відвідуванні, можна зустріти до трьох особин), які поступово облюбували ці сирі місця, та контролера, який невідомо звідки взявся.

Галерея[]

Скріншоти ТЧ[]

Скріншоти ЧН[]

Мапи[]

Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю
КордонСмітникНДІ «Агропром» (Підземелля Агропрома) • БарТемна долина (Лабораторія X-18) • Дика територіяЯнтар (Лабораторія X-16) • Армійські складиРадар (Лабораторія X-10) • Прип'ятьЧАЕС (СаркофагУправління Монолітом)
Локації в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
БолотаКордонСмітникТемна долинаНДІ «Агропром» (Підземелля Агропрома) • ЯнтарРудий лісВійськові складиЛиманськГоспітальЧАЕС
Advertisement