FANDOM

AС-96 2 «Обокан»

Ремонт і модифікація - важливий елемент геймплея, завдяки якому можна полагодити або модифікувати зношену зброю або костюм.

Тiнь ЧорнобилюРедагувати

У Тінях Чорнобилю відсутня можливість ремонтувати і модифікувати зброю i костюми з технiком, але є можливість полагодити зброю i костюми без техніка.

РемонтРедагувати

ЗброяРедагувати

Полагодити зброю можна трьома способами:

  • Покласти зброю в один з «вічних» трупів (Зброя лагодиться до 95%), (метод не спрацьовує якщо у гравця встановлено всі патчі).
  • Викинути зброю сталкеру, потім вбити його (Зброя лагодиться до 95%), (метод не спрацьовує якщо у гравця встановлено всі патчі).
  • Викинути зброю сталкеру, потім поранити його (Зброя лагодиться до 100%), (метод не спрацьовує якщо у гравця встановлено всі патчі).

КостюмиРедагувати

Полагодити костюм можна одним способом:

Цiкавi фактиРедагувати

  • Існує технік - Шуруп, але він не лагодить зброю або костюми.
  • Армійський бронежилет не зношується (якщо у гравця не встановлено всі патчі).
  • Єдиний технік, що ремонтує зброю та спорядження, працює на Бармена. Замовляти ремонт можна тільки у Бармена, і це дуже дорого.

Чисте небоРедагувати

У Чистому небі з'явилася можливість ремонту, однак не без багів.

РемонтРедагувати

ЗброяРедагувати

  • Полагодити у техніка.
  • Викинути зброю сталкеру, потім вбити його (Зброя лагодиться до 95%),(прибрано наступними патчами).
  • Викинути зброю сталкеру, потім поранити його (Зброя лагодиться до 100%),(прибрано наступними патчами).

КостюмиРедагувати

Костюми можна полагодити тільки у техніка.

МодифікаціяРедагувати

ЗброяРедагувати

Зброю можна модифікувати тільки у техніка, або зняти з загиблого сталкера (така можливість існує, але не забувайте, що NPC також здатні обшукувати мерців).

КостюмиРедагувати

Костюми можна модифікувати тільки у техніка, або отримати у якості винагороди за деякі завдання.

Цiкавi фактиРедагувати

  • Ціни на ремонт і модифікації однакові у всіх техніків, до того ж не змінюються при вступі до угруповання.
  • Якщо ви у гарних відносинах з угрупованням та знайшли всі потрібні технікові флешки з модифікаціями, - тоді можете мати знижку на ремонт та модифікацію, але тільки на речі на котрих спеціалізується механік.
  • Модифікації костюмів зазвичай збільшують їх вагу.
  • Бульдог-6 і РПГ-7у не зношуються (хоч у Відлюдника у продажу присутні гранатомети із справністю 95%).
  • Полагодити пістолет другим і третім способом можна тільки у Семена Овечко.
  • Зброю неможливо полагодити наполовину.
  • Завдяки багу з ремонтом, можна вийти в мінус в грошах: за допомогою пістолета ПМм у Новікова.
  • Міцна шкіряна куртка не зношується (прибрано патчами).

Поклик Прип'ятiРедагувати

РемонтРедагувати

ЗброяРедагувати

Зброю можна полагодити тільки у техніка.

КостюмиРедагувати

МодифікаціяРедагувати

ЗброяРедагувати

Зброю можна модифікувати тільки у техніка. Єдина,частково модифікована одиниця зброї - «Фора» зі сховку Корча.

КостюмиРедагувати

Костюми можна модифікувати тільки у техніка, або знайти (комбінезон «Зоря» Баржі та протигаз Жартівника, каска зі сховку Корча).

Цiкавi фактиРедагувати

  • Бульдог-6 і РПГ-7у не зношуються.
  • Вартість ремонту та модифікації залежить від відносин.