FANDOM

Сергій Кошлатий
«Долг»
Ім'я Сергій
Прізвисько Кошлатий
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Долг Долг
Костюм ПС5-М «Універсальний захист»

Сергій Кошлатий — розвідник угруповання «Долг», захоплений бандитами Сікача у полон. Товариш Кулі попрохає Міченого звільнити Кошлатого. Після порятунку, Сергій іде на Смітник, де його можна буде зустріти на заставі «Долгу».

Пов'язані квестиРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • У підвалі, де тримають Кошлатого, є маленьке віконце, через яке він кличе на допомогу. Якщо підійти до нього, долговець розкаже, що вскочив у халепу і попрохає звільнити його. Також, через це віконце можна викинути йому зброю. Але тоді долгівця можуть вбити бандити.
  • Після свого порятунку, яким він зобов'язаний Міченому, він все одно залишиться нейтралом, як і всі останні бійці з групи Кулі, не рахуючи Брому і напарника Кулі, якого він може врятувати поодинці.
  • Якщо Сергія ранять під час втечі, йому не можна буде дати аптечку. Замість діалогів «допомоги» він говоритиме щось подібне до «Тікаємо доки бандюки не прийшли».
  • Із-за багу може з'явитися не у в'язниці, а за недостроєною будівлею. Тоді квест автоматом виконається, але він навіщось побіжить у двір бази, де без зброї швидше за все буде убитий.
  • У ТЧ є троє унікальних імен, які можна сплутати з рандомними іменами. Це Вася Кабан, Василь Нещасливець і Сергій Кошлатий. Також в ЧН є 1 таке ім'я — Іван Стежкар.
  • Якщо йому не дати зброю після звільнення, то побачивши бандитів він впадатиме в паніку.
  • Може бути баг, коли він переміщується за межі клітки і наполегливо йде в зачинені двері.
Долг «Долг»
Тінь Чорнобилю БромГенерал ВоронінКапітан ІвановКуляПанПолковник ПетренкоПрапорПрапорСергій КошлатийСержант КуценкоСержант ПлічкоЧереп
Чисте Небо Генерал КриловГромовІнквізиторКолобокЛис БандикутМайор ЗвягінцевМитяйМілютінСемен СеменовичСержант НаливайкоСударФьокл
Поклик Прип'яті Генерал ТаченкоЗулусЛейтенант БунчукЛейтенант ГавриленкоЛейтенант ЗахарчукМайор ЧепурнийМорганПідполковник ШульгаПолковник Космач