FANDOM

Сержант Меркулов
Прізвище Меркулов
Ігри S.T.A.L.K.E.R.:
Поклик Прип'яті
Ранг Досвідчений Досвідчений, Сержант
Угруповання Військові Військові
Група «Скат»
Зброя

Са «Лавина»
Фора-12

Костюм Бронекостюм «Булат»
Шолом «Сфера М12»

Сержант Меркулов — персонаж S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті, військовий, учасник операції «Фарватер».

Біографія Редагувати

Один з тих військових, що вижили при падінні гелікоптера і дісталися Прип'яті. Брав участь в боях за пральню. Після прибуття в Прип'ять гравець вперше зустрічає його патрулюючого будівлю усередині: сержант то спускається, то піднімається сходами, обходячи хол і коридор другого поверху пральні. При спробі заговорити з ним радить поспілкуватися з командиром.

Після загибелі розвідгрупи на чолі з капітаном Клименко Меркулов залишається на другому поверсі й сидить там на ящику в кутку біля матраца, де до нього сидів сержант Валюшок. Там він може розмовляти сам з собою і навіть розповідати самому собі анекдоти. Коли майор Дегтярьов знайшов загиблу розвідгрупу, в КПК одного з трупів буде інформація про велике скупчення монолітівців у будівлі старого магазину «Книги». Полковник Ковальський віддав наказ штурмувати магазин, і направив на допомогу Дегтярьову двох бійців. Цими бійцями можуть бути Сержант Меркулов та Лейтенант Скеля, це відбудеться, якщо і Вано, і Соколов загинули в шляхопроводі або не пішли у Прип'ять з Дегтярьовим. Військові зачистили будівлю магазину, а потім повернулися в Пральню. Пізніше, після знищення контролера в гастрономі, Меркулов спускається вниз і сідає на ліжко, на якому раніше сидів капітан Клименко. На спроби заговорити з ним взагалі перестає реагувати, тільки рідко травить анекдоти і скаржиться на життя.

Поки Дегтярьов шукав документи в лабораторії X8, Ковальський відправив групу бійців - сержантів Ярмошука і Меркулова, лейтенантів Роговця і Скелю (якщо він не помер раніше при зачистці магазину «Книги») - на пошук джерела радіоперешкод. Солдати зникли. Трьох із них - Скелю, Ярмошука і Меркулова - Дегтярьов знайшов мертвими у дворі між дитсадком і школою. Ймовірно, військові зійшли з розуму під впливом псі-випромінювання: Ярмошук підірвав себе гранатою, інші або також наклали на себе руки, або померли, уражені випромінюванням. Псі-джерело, що є також джерелом радіоперешкод, знаходиться в приміщенні дитячого садку. Там же Дегтярьов виявив Роговця, що зачинився в холодильнику.

Цікаві факти Редагувати

  • Був у складі групи «Скат-5».
  • Єдиний військовий в ПП, який здійснює видимі гравцеві пересування всередині пральні
    (за винятком групи Тарасова, що повертається з госпіталю, а так само техніка і медика Роговця в процесі виконання квесту «Радіоперешкоди»).
Військові Військові
Тінь Чорнобилю Василь НещасливецьМайор Кузнєцов
Чисте Небо Агент майора ХалецькогоГайкінГенералМайор ХалецькийПупінСемен Овечко
Поклик Прип'яті ДегтярьовКапітан КлименкоКапітан ТарасовКапітан ФуртесЛейтенант ДрапейЛейтенант КириловЛейтенант ПодорожнийЛейтенант РоговецьЛейтенант СергєєвЛейтенант СкеляЛейтенант СмирновЛейтенант СоколовЛейтенант СтеценкоПолковник КовальськийПрапорщик ВалентирПрапорщик УмеровСержант ВалюшокСержант ГаздаСержант МеркуловСержант ОстровськийСержант ШлячінСержант ЯрмошукСт. сержант СмолякСт. сержант МорозовСт. сержант Швейко