FANDOM

Радіація(ico)Увага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри

Спритник
Шустрый
Вільний сталкер
Прізвисько Спритник
Ігри У всій серії
Ранг Новачок Новачок (ТЧ)
Досвідчений Досвідчений (ЧН)
Угруповання Чисте небо Чисте небо
Одинаки Вільні сталкери
Рід діяльності
  • Провідник
  • Інформатор
  • Торговець
Зброя
Спорядження Шкіряна куртка

Спритник — один із двох персонажів, які з'являються у всіх іграх серії.

Чисте НебоРедагувати

У 2011 році Спритник перебував в угрупованні «Чисте небо». Він мав одночасно дві посади: інформатора та провідника. Спритник збирав до купи інформацію, котру йому пропонували бійці угруповання. Деяку частину цієї інформації гравець може купити за гроші (координати схованок).

В сталкера Спритника можна придбати координати на такі схованки:

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Після розпаду «Чистого неба» Спритник вирушив на Кордон, де почав працювати на місцевого торговця — Сидоровича. Під час одного із завдань у нього в підпорядкуванні була власна група, в яку входили сам Спритник, Толік і ще один сталкер-одинак. Метою групи було доставити торговцю деяку цінну інформацію, але цим планам завадили бандити. Під час перестрілки Толік прикинувся мертвим, хоч і був поранений, другий сталкер загинув. Сам Спритник не був убитий, оскільки набрехав бандитам про схрон із артефактами. Через деякий час, організувавшись, загін одинаків на чолі з Петрухою та Міченим почав атаку на АТП. Силою вибивши бандитів, Спритника вдалося врятували. Далі він попрохав Міченого віднести інформацію Сидоровичу самостійно.

Як плату за визволення Спритник дає координати на схованку Товар сталкера

Поклик Прип'ятіРедагувати

Після відключення Випалювача мізків Спритник вирушив до центру Зони і дістався разом із групою сталкерів до Затону, де був заснований табір на суховантажі «Скадовськ». Там він почав заробляти на замовленнях унікального бойового спорядження.

Ціни у Спритника вище та треба добу чекати на замовлення, але він дозволяє отримати товар раніше ніж він стане доступним в інших місцях (Наприклад за екзоскелет він просить 60000 (48000 та 12000 задатку) замість 45000). Зазвичай Спритник бере 20% задатку від його базових цін.

Якщо відмовитися від товару, то наступне замовлення буде коштувати 120% від початкової вартості, з яких 40% базової вартості буде задаток (за екзоскелет попросить 48k + 24k задатку). Якщо після цього придбати наступне замовлення, то повертаються початкові умови.

Пов'язані квестиРедагувати

Тінь ЧорнобиляРедагувати

Поклик Прип'ятіРедагувати

ПриміткиРедагувати

  • У S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля можна помітити, як Спритник починає цікавитися унікальним спорядженням, даючи нам завдання на пошуки куртки з кольчужною сіткою.
  • Окрім Стрільця, це єдиний персонаж, що зустрічаеться в усіх іграх серії.
  • Цікаво, що ранг Спритника у ТЧ нижчий, ніж був у ЧН. Можливо, він вирішив приховати свій справжній досвід, аби Сидорович не посилав його на важкі завдання.

Галерея Редагувати