FANDOM

Три товариші — побічний квест з гри S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті. Взяти його можна у Кардана, за умови, що Ви дасте йому 2 пляшки горілки. Він почне розповідати про Жартівника і Баржу. Як виявиться, всі вони троє — давні друзі. Кардан попросить Вас дізнатися про їхню долю:

Ех, шкода, не застав ти товаришів моїх - Жартівника із Баржею... добре посиділи б! Ми ж як брати були, один за одного горою... і як тільки в нас так могло статися?.. Я тут сиджу, а вони - бозна-де...
На жаль, доля обох вкрай трагічна. Тіло Баржі знаходиться в
Ss admin 07-04-11 20-48-34 (zaton)

Тіло Баржі

тунелях під Згорілим Хутором. З нього можна підібрати покращений Комбінезон "Зоря" і його КПК, щоб довести Карданові, що Баржа мертвий. Тіло Жартівника Ви знайдете у аномалії Соснодуб. Точніше, знайдете не тіло, а... скелет. Бродячі поруч сліпі пси дають зрозуміти, що це їх "рук" справа. Поруч зі скелетом лежать покращений протигаз і КПК Жартівника. Якщо віддати обидва КПК Карданові — квест буде завершений.
Файл:Ss admin 07-04-11 20-47-29 (zaton).jpg

Етапи проходження квесту Редагувати

  • Три товариші: довідатися про долю Баржі (це завдання дає Кардан, коли гравець знайшов КПК Жартівника)

Кардан просив передати вибачення своєму товаришеві — сталкеру на прізвисько Баржа. Вони посварилися, і той пішов у невідомому напрямку.

  • Три товариші: довідатися про долю Баржі та Жартівника (це завдання дає Кардан після другої випитої пляшки горілки)

Кардан просив передати вибачення своїм товаришам — сталкерам Баржі і Жартівнику. Після сварки хлопці пішли в невідомому напрямку.

  • Три товариші: довідатися про долю Жартівника (це завдання дає Кардан, коли гравець знайшов КПК Баржі)

Кардан просив передати вибачення своєму товаришеві — сталкеру на прізвисько Жартівник. Вони посварилися, і Жартівник пішов у невідомому напрямку.

Цікаві факти Редагувати

  • Сича не цікавить КПК Баржі і Жартівника. У розмові навіть не буде рядка, щоб їх запропонувати.
  • Квест можна активувати і без розмови безпосередньо з Карданом. Якщо ви знайдете КПК одного з його друзів і принесете йому, він сам попросить Вас знайти іншого. Також можна знайти відразу 2 КПК і віддати їх Карданові.
  • Цікаво, що у Баржі був покращений комбінезон, а у Жартівника — протигаз. Враховуючи, що Кардан — технік, можна припустити, що це він створив покращений костюм, а його друзі розділили його між собою.
  • У фінальному ролику моменту виявлення/не виявлення тіл Баржі і Жартівника буде приділено увагу. Якщо Ви знайшли тіла і передали КПК Кардану, буде сказано, що Кардан пішов на Янів, допомагати Азоту. Якщо ж гравець не знайде тіла — у фінальному ролику буде сказано, що Кардан відправиться їх шукати, а коли його знайдуть всього зраненого, він піде з Зони.
  • Можливо, назва квесту є відсиланням до літературного твору Еріха Марії Ремарка "Три Товариша".
  • Жартівник і Баржа помилилися спорядженням. Жартівник хотів захиститися від хімічної аномалії і взяв протигаз, але його вбили сліпі пси, від яких міг захистити комбінезон. Баржа чув, що біля Згорілого Хутору багато мутантів і взяв комбінезон, але помер від радіації.