FANDOM

Радіація(ico)Увага! Спойлери!
Нижче переказується сюжет гри
Убити Стрільця
Убити Стрільця
Гра Тінь Чорнобиля(ico) Тінь Чорнобиля
Біс його зна, якого тобі цей Стрілець здався... але я в чужі справи не лізу. Хочеш вбити — значить є, за що.
Сидорович

Убити Стрільця — основний сюжетний квест у «Тіні Чорнобиля».

Отримання квестуРедагувати

Квест видається одразу із початком гри. Головний герой приходить до тями у бункері торговця і нічого не пам'ятає, а при собі має лише КПК із фотографією та одним-єдиним записом: «Убити Стрільця».

Проходження квестуРедагувати

Убити-Стрільця

Фотографія

Рухаючись сюжетною лінією, ми намагаємося дізнатися про Стрільця в зустрічних сталкерів: спочатку у Лиса, потім у Сірого, Крота тощо.

Знайшовши тіло Привида у лабораторії X-16, впізнаємо сталкера з фотографії, прикріпленої до опису завдання у КПК. Отже, товариш Стрільця мертвий, а сам сталкер виглядає інакше.

Через Провідника виходимо на Доктора, старого друга Стрільця, у підземеллях Агропрома. Там відбувається діалог між персонажами, і найцікавіше в ньому — Доктор звертається до головного героя, як до Стрільця!

Здавалося б, уже відбулася кульмінація цієї історії, ми розуміємо, що Мічений — і є Стрілець, проте квест не завершується. Він продовжується до самого кінця гри, і його неможливо виконати.