S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Хог.png
Найманець
Прізвисько Хог
Ігри S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Найманці Найманці
Зброя
Костюм Екзоскелет

Хог — командир групи найманців на Військових складах, які влаштувалися на околиці Селища кровососів. Їм було наказано було знайти зниклий загін, який виконував замовлення серйозного клієнта (замовленням був рідкісний артефакт). Після його знаходження загін рухався в бік Військових складів, але вже біля Бар'єру вони трапили під викид, після чого вони опинилися всередині просторової аномалії, з якої не могли вибратися. Найманці почали прохати про допомогу через радіоефір і найманцям на чолі з Хогом потрібно було терміново встановити зв'язок зі зниклим загоном. Для цього потрібно було забратися на найвищу точку Військових складів — водонапірну вежу в Селищі кровососів. Як тільки найманці вже майже забралися нагору, одного з них забрав кровосос, а всі інші відійшли на околицю села.

Цікаві факти[]

  • Хог — єдиний найманець в S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо, який носить екзоскелет.
  • У нього є друг з угрупування «Воля» з прізвиськом Костюк. Не зважаючи на те, «Воля» та найманці на той час воювали між собою. Але, судячи зі слів Хога, він врятував Костюка пару тижнів тому. Напевно, у найманців тоді не було замовлення на атаку.
  • Цікаво, що ранг Хога - досвідчений, при цьому він носить екзоскелет, а бійці з його групи - ветерани, хоча одягнені у комбінезон найманця.
Найманці.png Найманці
Тінь Чорнобилю АраВовкодав
Чисте Небо ЛісовикНайманець ШрамХог
Поклик Прип'яті БарчукГазонГоблінГрифДубДуплетКирзачКолКощійКрюкПіаністРилоСербінТанкТесакТрупХірургХребетЧерепЧорнийШакал
Advertisement