FANDOM

Череп
«Долг»
Прізвисько Череп
Ігри ТЧ Тінь Чорнобиля
Ранг Майстер Полковник
Угруповання Долг «Долг»
Зброя
Костюм Екзоскелет «Долгу»
Можливо, ви шукали найманця з таким самим прізвиськом?

Череп — долговець, який має звання полковника, командир спецназу угруповання. Ослухавшись наказу генерала Вороніна, повів свою групу на штурм бази «Волi», з метою ліквідації Лукаша.

Череп із загоном закріпився на хуторі неподалік від бази «Волi» на військових складах, вигнавши звідти бандитів, повернутися назад вони не могли, так як тепер вважалися дезертирами. Нападати на волiвцiв з боку головного входу було б самогубством, тому Череп обрав більш хитру тактику. Сталкер Вовк доставив їм ящик вибухівки, який заклали у забору бази із західного боку. Планувалося підірвати його, після чого пройти через пролом і з боєм дістатися до штабу. Однак у виконанні плану, Черепу заважав волiвський снайпер, контролюючий підходи до бази.

БіографіяРедагувати

Командир загону спецназу угруповання «Долг». Звичайно добре екіпірований.

Цiкавi фактиРедагувати

  • В Поклику Прип'яті присутній однойменний персонаж, найманець. Він також носить екзоскелет. Ніяких інших паралелей, крім прізвиська і спорядження, між ними не простежується.
  • В грі може статися наступний баг. Якщо взяти квест на усунення снайпера і довго його не виконувати, або не брати цей квест взагалі, то снайпер підстрелить Черепа. Той може бути або убитий, або поранений. Поранений Череп лежатиме на землі, але дати аптечку йому не можна.
Долг «Долг»
Тінь Чорнобилю БромГенерал ВоронінКапітан ІвановКуляПанПолковник ПетренкоПрапорПрапорСергій КошлатийСержант КуценкоСержант ПлічкоЧереп
Чисте Небо Генерал КриловГромовІнквізиторКолобокЛис БандикутМайор ЗвягінцевМитяйМілютінСемен СеменовичСержант НаливайкоСударФьокл
Поклик Прип'яті Генерал ТаченкоЗулусЛейтенант БунчукЛейтенант ГавриленкоЛейтенант ЗахарчукМайор ЧепурнийМорганПідполковник ШульгаПолковник Космач