FANDOM

Емблема «Чисте небо»
Цілі
  • Дослідження Зони
Союзники

Вчені Вчені
Долг «Долг»
Одинаки Одинаки
Воля «Воля»
Найманці Найманці

Вороги

Бандити Бандити
Військові Військові
Моноліт «Моноліт»
Ренегати «Ренегати»
Одинаки Група Стрільця

Екіпірування
Лідери
Торговці
З'явилося тут недавно одне угруповання. «Чисте небо» називаються. Незрозуміло, що за клан, яка їхня мета. Але я людей побачив за своє життя, навчився розбиратися. Ті, кого зустрічав, «ботаніки» — зуб даю! Що «тобто»? Учені вони, значить, або ще які інтелігенти. Хоча, треба сказати, зброю в руках теж тримати вміють. А людина із мізками та зброєю — це, розумієш, серйозна людина. Із такою краще не жартувати.
— із розмови зі сталкером на Болотах

Дослідники проявів Зони, маловідомий клан, загублений десь у болотах. Достовірно ніхто не знає, яка їхня чисельність, чим вони займаються і яку мету переслідують.

Але ті рідкісні сталкери, що приходили з боліт, розповідають про хлопців у камуфляжі небесно-синього кольору.

ЗгадкиРедагувати

Одинаки розповідали (Вирізано)Редагувати

Вирізаний діалог з одинаками в Барі, останній раз можна почути у збірці 2205:

«Тааак, ось було угрупування... хех... по всій Зоні про нього легенди ходили... Говорили про них і добре і погане, тільки мало хто правду знав. А правда-то в тому, що з Зоною вони впоратися хотіли, розкопували причини її появи. За що і полювали на них військові сталкери, тільки не знали, де шукати. Урядові організації щось знали, чого звичайним сталкерам знати не слід... так-то. В один прекрасний момент вони знайшли якусь дуже важливу інформацію і частина угрупування, разом із Стрільцем, рвонула до центру Зони. Половина групи полягла при підходах, але вони-таки добралися. Що з ними сталося потім, ніхто не знає. Згинули вони схоже. А тих, що залишилися в угрупуванні, тим часом відловили да вирізали... і ніхто не вижив. Ось така от історія.»

Цікаві фактиРедагувати

  • Провідники «Чистого неба» — найчесніші в Зоні. Лише вони проводять членів свого угрупування безкоштовно, на відміну від інших провідників.

ГалереяРедагувати

СкріншотиРедагувати

Угруповання
БандитиВійськовіВоляВченіДолг
МонолітНайманціРенегатиОдинакиЧисте небо