FANDOM

Шилов
Шилов
Одинак
Прізвисько Шилов
Ігри Чисте Небо(ico) Чисте Небо
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Одинаки Одинаки
Рід діяльності
  • Торговець
Спорядження Комбінезон «Зоря»

Шилов — торговець із бази сталкерів на Кордоні в 2011 році. Розказує, що він сам у торгівлі новачок, однак на життя вистачає. Хоч і має досить впливового конкурента на локації, Сидоровича, на відсутність клієнтів не скаржиться.

Опис Редагувати

Торговець я... початківець. Як бачиш, ми тут зовсім недавно. Як тільки сказав Валер'ян, що кожен може стати ким хоче, я відразу вирішив - торгувати стану і ніяких цвяхів. А що, здібності у мене є, так і Сидорович он поруч, приклад живий... Я, якщо хочеш знати, ще в школі електронну іграшку - ну пам'ятаєш, вовк яйця курячі ловив? - так я цю штуку здавав однокласникам по десять копійок за партію. Жилка така в мене є, розумієш? Да-а золоті дні були... Зараз от освоююсь, вникаю в професію, так сказати. Беру у Сидоровича товар на реалізацію, так що ціни, сам розумієш, поки не дуже. Але дещо цікаве знайдеться: хлопці вже почали потихеньку свій хабар мені носити.
Досвіду в торгівлі має мало, але на життя вистачає. Деякі сталкери здобувають товар у нього, а не у Сидоровича. Сам же Сидорович на Шилова не звертає уваги. Також він знає два корисних схованки, в одному з яких лежить флешка для Фургона.

Пов'язані квестиРедагувати