S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Шилов.png
Одинак
Прізвисько Шилов
Ігри Чисте Небо Чисте Небо
Ранг Досвідчений Досвідчений
Угруповання Одинаки Одинаки
Костюм Комбінезон «Зоря»

Шилов — торговець із бази сталкерів на Кордоні в 2011 році. Розказує, що він сам у торгівлі новачок, однак на життя вистачає. Хоч і має досить впливового конкурента на локації, Сидоровича, на відсутність клієнтів не скаржиться.

Опис[]

Торговець я... початківець. Як бачиш, ми тут зовсім нещодавно. Як тільки сказав Валер'ян, що кожен може стати ким хоче, я відразу вирішив - торгувати стану і ніяких цвяхів. А що, здібності у мене є, так і Сидорович он поруч, приклад живий... Я, якщо хочеш знати, ще в школі електронну іграшку - ну пам'ятаєш, вовк яйця курячі ловив? - так я цю штуку здавав однокласникам по десять копійок за партію. Жилка така в мене є, розумієш? Да-а золоті дні були... Зараз от освоююсь, вникаю в професію, так би мовити. Беру у Сидоровича товар на реалізацію, так що ціни, сам розумієш, поки не дуже. Але дещо цікаве знайдеться: хлопці вже почали потихеньку свій хабар мені носити.

Досвіду в торгівлі має мало, але на життя вистачає. Деякі сталкери здобувають товар у нього, а не у Сидоровича. Сам же Сидорович на Шилова не звертає уваги. Також він знає дві корисних схованки, в одній з яких лежить флешка для Фургона.

Пов'язані квести[]

  • Знищити бандитів: Руїни хутора (Квестодавець)

Торгівля[]

Увесь товар продається за 150% вартості, при членстві в одинаках за 100%.

Членство робить доступними до придбання комбінезони «Зоря» та «СЕВА». Але це робить ворожими Бандитів та унеможливлює модифікацію костюму Прозорим.

Скуповує зброю за 12,5% вартості, при членстві за 15%. (для прикладу Сидорович скуповує її по 10% - різниця по грошам 25%.) Продає їжу по 150% відсотків, сам не купує.

Детектори купує за 35%, при членстві за 50%.

Костюми скуповує по 40%, при членстві за 50%. Виключенням є модифікований Комбінезон «Зоря», якій дають сталкери якщо допомогти їм пробитися на Янтар через зомбованих, його купує за 1% - треба продавати комусь іншому (ціна питання 8 тисяч).

Харчі продає, але сам не купує.

Advertisement