S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Шкуродер.png
Бандит
Прізвисько Шкуродер
Ігри Чисте Небо Чисте Небо
Ранг Новачок Новачок
Угруповання Бандити Бандити
Зброя
Костюм Бандитська куртка
Оно всігда круто шоб падальщиков чорнокрилих клятих покромсать!
— Шкуродер

Шкуродербандит, завідуючий тиром на базі угруповання на Смітнику. Його можна знайти біля основи крана за Депо, там і знаходиться тир. Біля бандита завжди сидять двоє його друзів: вся компанія ненавидить тварин, особливо птахів.

Шкуродер запропонує постріляти по воронах, є три варіанти гри:

  • На інтерес. Гра без грошей, щось на кшталт тренування.
  • На гроші. Потрібно вбити від однієї до чотирьох ворон, сума ставки змінюється в залежності від кількості. При виграші ви отримуєте свої гроші в подвійному розмірі. Ставки наступні:
    • 1 ворона — 300 RU
    • 2 ворони — 600 RU
    • 3 ворони — 900 RU
    • 4 ворони — 1200 RU
  • На рекорд. Вибір реального пацана. Стандартний рекорд обирається випадково, поб'єте його — отримаєте чималу суму грошей: кожна ворона оцінюється в 1000 RU. Отже, якщо ви поб'єте рекорд у 10 вбитих ворон — отримаєте 10000 RU.

Примітки[]

  • Іноді відбувається баг, і Шкуродер виходить за паркан навколо ангара, після чого може легко загинути з різних причин. Найчастіше таке відбувається, коли повз Депо проходить загін будь-якого ворожого угруповання. Такий самий баг може відбутися і з Сікачем, який до того ж неозброєний.
  • Також буває, що вбиті ворони під час гри не зараховуються. Таке буває після перезавантаження збереження між іграми.
Бандити.png Бандити
Тінь Чорнобилю Вася КабанКабанКочергаФраєр
Чисте Небо ЗубЙогаПрозорийСєнькаСікачШкуродер
Поклик Прип'яті ВалетГномКастетСултанШишак