S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Прізвисько Щасливчик
Угруповання Бандити Бандити
Зброя
Костюм Шкіряний плащ
Озвучення Григорій Герман

Щасливчикбандит, що був видалений з «Тіні Чорнобилю» на піздньому етапі розробки.

Табір банди Щасливчика був біля вагончика поруч із будівництвом на Дикій території. У фінальній версії гри там знаходиться засідка найманців, у яку потрапляють Мічений з Кругловим по дорозі на Янтар.

Замовлення на вбивство Щасливчика видавав Бармен:

Є одна серйозна справа. На Дикій території знову з'явилася група ветеранів-убивць. До мене приходили люди з «Долгу» і прохали розібратися із цими ветеранами — є незаперечні докази причетності їх до вбивств одинаків. Справа тут у тім, що у ветеранів із «Долгом» якийсь давній договір... «Долг» не може його порушити, бо, розумієш, реноме... а ті хлопці знахабніли вже — край! Коротше, «Долг» хоче, щоб їх тихо ліквідували. Завдання складне, але добре оплачуване.
— Бармен

Як доказ знищення бандитів Бармен прохав принести КПК Щасливчика.

Біографія[]

Мародер і вбивця, за чию голову неодноразово пропонували винагороду. Колись був у гарних відносинах із «Долгом» — допоміг їм захопити теперішню територію. Тепер живе на Дикій території та зі своєю бандою грабує сталкерів.

Квести[]

  • Знищити божевільних ветеранів

Схованка[]

У фінальній версії гри є схованка Щасливчика, яка за сумісництвом є найбільш рідкісною. Наводку на неї можна отримати лише з трупа одинака-майстра на Дикій території, і єдиним такий сталкером є Опудало, котрий приходить на локацію після виконання квесту «Вивести Круглова на Янтар».

КошикБілий.png Видалено: Персонажі
Тінь Чорнобилю Алекс «Сокіл» СоколовБаригаБорзийВасиль ПетровичДушманЖека ДуплетЗвірЗобКапецьКутЛьолікЛьоха ЩелепаМановарПолканРябийСаша БілийСокілСтекТиранФедька ЧорнийЩасливчикЩуролов
Чисте Небо Вовка ЇжакВоротарВчений ПлатоновГалінГосподар АрениЖурналістЛосєвОхоронець БоряОхоронець ВасяПрапорщик СоколовПонтій ПілатСавелій
Advertisement