S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
Янтар Build 1865 (6).jpg
Висохле озеро
Ігри

Вирiзаний

Сусідні локації
Угруповання

Вчені.png Вчені

Мутанти

Зомбі

Ключові персонажі

Вчені.png Сахаров

Янтар - вирізана з «Тіні Чорнобиля» локація. Значно перероблена, пізніше була повернена у зовсім іншому вигляді.

Опис[]

Озеро «Янтар». Усі, хто наближається до нього, потрапляють під невідомий вплив і йдуть дзвінким від радіації мілким дном у тумані до центру озера. У віддаленій частині рівня мобільний науковий табір, який привезли рік тому. Місцеві вчені досліджують Зону, заміряють місцевий фон, намагаються вивчати місцеві визначні пам'ятки і особливо приділяють увагу дивному озеру «Янтар». Розрахунки показують, що з центру озера поширюються незрозумілі телепатичні «хвилі», які зомбують випадкових жертв. Перед викидом випромінювання озера різко посилюється і на короткий час охоплює величезну територію, всі, хто знаходиться там, стають зомбі і, забувши про все, йдуть до озера. Скільки накопичилося зомбі в центрі озера невідомо. Відомо лише те, що озеро завжди випускає телепатичні хвилі. Саме озеро обміліло після того, як його завалили «брудною» технікою та різним індустріальним мотлохом. Випромінювання від штучного дна настільки сильне, що людина практично миттєво отримує променеву хворобу важкого ступеня. У селі можна зустріти зниклих зомбованих сталкерів. Їхня зброя сильно зношена та радіоактивна. До центру озера веде дорога, проїхавши якою, можна відбутися лише легким опроміненням. Шлях будуть перегороджувати тільки зомбовані сталкери, солдати, вчені та, зовсім позбавлені людської подоби, зомбі. Зомбі частково озброєні. Також до центру озера ведуть кілька підземних комунікацій, які переплітаються в центрі.

Мобільна наукова лабораторія[]

Мобільна лабораторія виглядає як невеликий металевий бункер з маленькими тонованими вікнами. У передній частині виступає шлюзовий відсік. Лабораторія повністю герметична, здатна витримати практично будь-які пошкодження, як хімічні, так і фізичні. У Зону лабораторію доставляє вантажний вертоліт. Вона має все, що необхідно для життя протягом кількох місяців. На зовнішніх дверях шлюзу є кнопка виклику із вбудованою відеокамерою. Дружніх сталкерів пускають тільки всередину шлюзу, в лабораторію вхід категорично заборонений. У шлюзовому відсіку відбувається торгівля та спілкування сталкерів і вчених.
1. Вночі

  • Лабораторія законсервована
  • Шлюз відкривають тільки в екстрених випадках

2. Вдень

  • З шлюзу виходять кілька вчених, беруть проби землі. Вештаються з приладами, щось вивчають.

Сталкер підходить до першого івенту, спрацьовує сигнал виклику і через деякий час відкриваються шлюзовi двері. Всередині шлюзу вже стоять двоє вчених у повних скафандрах, зі зброєю у руках. Один з них може дати завдання, купити артефакт або частину мутанта, а може і продати наукову екіпіровку.

Загибла мобільна лабораторія Z-06[]

Почорнілий врослий в землю корпус мобільної лабораторії. Шлюзові двері відкриті, всередині у напівтемряві видно лабораторні столи, бруд, купи різноманітного наукового мотлоху. Лежать кілька трупів у пошкоджених скафандрах. Іноді сюди навідуються зомбовані сталкери.

Галерея[]

Advertisement