Stalker2 art uhd.jpg
Розробник(и) GSC Game World
Платформи ПК (Windows)
Xbox Series X
Рушій Unreal Engine[1]
Протагоніст Скиф[2]
Попередня гра серії Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті

S.T.A.L.K.E.R. 2 — постапокаліптичний шутер від першої особи, що розробляється компанією GSC Game World. Частина серії S.T.A.L.K.E.R..

Дата виходу гри на даний момент невідома.

Трейлери[ред. | ред. код]

Локації[ред. | ред. код]

Селище новачків на Кордоні

Дані локації були показані в трейлері або з'являлись на артах. Кінцеві назви місць можуть відрізнятися.

Сюжет[ред. | ред. код]

Згідно з офіційною інформацією, сюжет в грі буде нелінійним. Рішення гравця будуть впливати на стан навколишнього відкритого світу.

Розробка[ред. | ред. код]

Поява першого візуального тизера з написом 2.0.2.1., що супроводжувався написом “A. N. N. O. U. N. C. E. D. 2”. Багато хто думав, що це рік запуску гри, але в лютому 2019 року розробники дали зрозуміти, що це ще й шифр: якщо від цих цифр відняти рік в якому відбулась Чорнобильська трагедія 2021 – 1986, отримаємо 35 — саме це число вони опублікували з текстом: “Що може ховатись за 2.0.2.1.? Перша частина коду розв’язана — це 35. Можливо, це допоможе вам у майбутньому”. Починаючи з часової відмітки 00:20 можна почути багатьом відому Азбуку Морзе, що мало вже де використовується офіційно, але все ще може допомогти в екстрених випадках. Фанати розшифрували код та отримали приблизно наступні слова: “Хто-небудь мене чує? Але… Це не так вже й важливо. Я звик до самотності … Зона дала всьому сенс… Мені потрібно зачекати ще…” [Does anybody hear me? But… It doesn’t really matter. I’ve got used to loneliness… The Zone gave a reason to everything…I still need to wait for…].

Хто відправляє цей радіосигнал? Чи відомим є цей персонаж? Можливо це Стрілець? Ходять чутки, що на постері в протигазі зображений саме сталкер-легенда. Варто звернути увагу на очі. Але це вже здогадки. Так само і те, що на стінах реактору, що зображений на постері теж є якийсь шифр або графіті. І якщо погратися з яскравістю картинки, то дійсно можна побачити деякі артефакти зображення. Але зроблено це спеціально співробітниками GSC Game World чи це просто спроба допитливих фанатів знайти щось таємниче на звичайному промо-зображенні — досі невідомо[3]. 21 серпня вийшов перший офіційний саундтрек до гри "108 bit of the Zone" [3].

Нововведення[ред. | ред. код]

У S.T.A.L.K.E.R. 2 буде оновлена система симуляції життя під назвою A-Life 2.0. Персонажі будуть взаємодіяти один з одним і з оточенням без участі гравця. У другій частині шутера буде масштабний нелінійний сюжет, де рішення користувачів будуть впливати на долю персонажів, локальні події і навіть на весь світ гри. У S.T.A.L.K.E.R. 2 будуть як знайомі фанатам локації, так і нові. Ще на гравців чекають нові мутанти, артефакти і аномалії – одну з них показали в трейлері. При створенні гри розробники використовують захоплення рухів і облич, а також фотограмметрію. Сама гра працює на рушії Unreal Engine.

Цікаві факти[ред. | ред. код]

Вірш «Катерина»

  • Наприкінці дебютного ролику на колбі з назвою «Жовтий-11» написаний дрібним шрифтом уривок з поезії Тараса Шевченка «Катерина»[4].

Галерея[ред. | ред. код]

Скріншоти[ред. | ред. код]

Арти[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. S.T.A.L.K.E.R. 2 работает на Unreal Engine (рос.)
  2. У другому трейлері (див. відео «Скиф») головний герой має КПК з назвою користувача Скиф.
  3. Все, що відомо про S.T.A.L.K.E.R. 2
  4. У трейлері S.T.A.L.K.E.R. 2 знайшли вірші Тараса Шевченка (відео)

Посилання[ред. | ред. код]

Соціальні мережі[ред. | ред. код]

S.T.A.L.K.E.R.
Ігри серії S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю (2007)S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо (2008)S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті (2009)S.T.A.L.K.E.R. 2
Інше GSC Game WorldПікнік на узбіччіСталкер (фільм)Збірки