Stalker2 art uhd.jpg
Розробник(и) GSC Game World
Платформи ПК (Windows)
Xbox Series X/S
Рушій Unreal Engine[1]
Протагоніст Скиф[2]
Попередня гра серії Поклик Прип'яті Поклик Прип'яті

S.T.A.L.K.E.R. 2 — постапокаліптичний шутер від першої особи, що розробляється компанією GSC Game World. Частина серії S.T.A.L.K.E.R..

Дата виходу гри на даний момент невідома. Але по за чутками що проходять по ігровим каналам можна сподіватися на вихід у грудні 2021.

Трейлери[ред. | ред. код]

Локації[ред. | ред. код]

Селище новачків на Кордоні

Дані локації були показані в трейлері або з'являлись на артах. Кінцеві назви місць можуть відрізнятися.

Сюжет[ред. | ред. код]

Згідно з офіційною інформацією, сюжет в грі буде нелінійним. Рішення гравця будуть впливати на стан навколишнього відкритого світу.

Розробка[ред. | ред. код]

Поява першого візуального тизера з написом 2.0.2.1., що супроводжувався написом “A. N. N. O. U. N. C. E. D. 2”. Багато хто думав, що це рік запуску гри, але в лютому 2019 року розробники дали зрозуміти, що це ще й шифр: якщо від цих цифр відняти рік в якому відбулась Чорнобильська трагедія 2021 – 1986, отримаємо 35 — саме це число вони опублікували з текстом: “Що може ховатись за 2.0.2.1.? Перша частина коду розв’язана — це 35. Можливо, це допоможе вам у майбутньому”. Починаючи з часової відмітки 00:20 можна почути багатьом відому Азбуку Морзе, що мало вже де використовується офіційно, але все ще може допомогти в екстрених випадках. Фанати розшифрували код та отримали приблизно наступні слова: “Хто-небудь мене чує? Але… Це не так вже й важливо. Я звик до самотності … Зона дала всьому сенс… Мені потрібно зачекати ще…” [Does anybody hear me? But… It doesn’t really matter. I’ve got used to loneliness… The Zone gave a reason to everything…I still need to wait for…].

Хто відправляє цей радіосигнал? Чи відомим є цей персонаж? Можливо це Стрілець? Ходять чутки, що на постері в протигазі зображений саме сталкер-легенда. Варто звернути увагу на очі. Але це вже здогадки. Так само і те, що на стінах реактору, що зображений на постері теж є якийсь шифр або графіті. І якщо погратися з яскравістю картинки, то дійсно можна побачити деякі артефакти зображення. Але зроблено це спеціально співробітниками GSC Game World чи це просто спроба допитливих фанатів знайти щось таємниче на звичайному промо-зображенні — досі невідомо[3]. 21 серпня вийшов перший офіційний саундтрек до гри "108 bit of the Zone" [3].

Нововведення[ред. | ред. код]

У S.T.A.L.K.E.R. 2 буде оновлена система симуляції життя під назвою A-Life 2.0. Персонажі будуть взаємодіяти один з одним і з оточенням без участі гравця. У другій частині шутера буде масштабний нелінійний сюжет, де рішення користувачів будуть впливати на долю персонажів, локальні події і навіть на весь світ гри. У S.T.A.L.K.E.R. 2 будуть як знайомі фанатам локації, так і нові. Ще на гравців чекають нові мутанти, артефакти і аномалії – одну з них показали в трейлері. При створенні гри розробники використовують захоплення рухів і облич, а також фотограмметрію. Сама гра працює на рушії Unreal Engine.

Цікаві факти[ред. | ред. код]

Вірш «Катерина»

  • Наприкінці дебютного ролику на колбі з назвою «Жовтий-11» написаний дрібним шрифтом уривок з поезії Тараса Шевченка «Катерина»[4].

Галерея[ред. | ред. код]

Скріншоти[ред. | ред. код]

Арти[ред. | ред. код]

Примітки[ред. | ред. код]

  1. S.T.A.L.K.E.R. 2 работает на Unreal Engine (рос.)
  2. У другому трейлері (див. відео «Скиф») головний герой має КПК з назвою користувача Скиф.
  3. Все, що відомо про S.T.A.L.K.E.R. 2
  4. У трейлері S.T.A.L.K.E.R. 2 знайшли вірші Тараса Шевченка (відео)

Посилання[ред. | ред. код]

Соціальні мережі[ред. | ред. код]

S.T.A.L.K.E.R.
Ігри серії S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобилю (2007)S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо (2008)S.T.A.L.K.E.R.: Поклик Прип'яті (2009)S.T.A.L.K.E.R. 2
Інше GSC Game WorldПікнік на узбіччіСталкер (фільм)Збірки